DE ALLER FØRSTE…

SE her da!

I dag har vi nemlig kjøpt Leo sine aller første ordentlige sko! Jeg er så fornøyd, og det tror jeg jammen meg Leo også er. Han spradet rundt i dem i stad, og virket så stolt og fornøyd! Og ikke minst blid. 

Han måtte ha størrelse 21! Jeg så etter sandaler også til ham, – med tanke på at det mest sannsynlig er noe som kommer til å bli flittig brukt utover mot sommeren når disse blir for varme, men jeg fant ingen i riktig størrelse. 


Gleder oss masse til han får brukt de ute nå! Han vil jo helst ikke sitte i vognen lenger når vi går trilletur, men bare gå – Så dere kan jo se det for dere! Meg med bekkenløsning som løper etter Leo som løper en annen vei, mens vognen triller motsatt vei fordi jeg bare må slippe alt jeg har i hendene og prøve å holde følge med ham. Haha!

Håper dere har hatt en super onsdag hittil ♥ Akkurat nå har Fredrik og jeg litt barnefri, ettersom faren til Fredrik – Leo sin farfar, ville tilbringe litt tid med barnebarnet sitt. Så derfor utnytter vi tiden til å ha litt kjærestetid! Fredrik har faktisk for første gang laget middag her hjemme til oss nå, veldig overraskende, men også veldig greit å slippe akkurat nå etter en lang dag. Veldig koselig har vi det! Og veldig godt å tenke på at Leo koser seg med farfaren sin i mellomtiden.

God klem!

13 kommentarer
    1. Så nydelig han er!!:D
      Men hadde ikke Leo sko på 17. Mai etter hva jeg kan huske?:)
      Jeg er fast leser og elsker bloggen din:) klem <3

    2. Anonym: Tusen takk, gode deg!

      Jo, men dette (og flere andre sko jeg har kjøpt til ham) har bare vært av typen tøysko som koster i overkant av 100,- på kjedebutikkene. De var kun kjøpt til at han skulle bruke dem når han satt i vognen, for det er ikke noe særlig bra for de små beina hans å ikke ha ordentlig gode sko og støtte <3

      Kjempeherlig å høre <3 Klem tilbake!

    3. Anonym: Hei 🙂 Vi synes Leo er kjempefin med det lange håret sitt, og derfor kommer vi ikke til å klippe ham. Vi klipper derimot bort hår som kan komme til å plage ham, ved at det stikker han i øynene osv.

    4. De skoa kjøpte vi til vår sønn da han var nesten 1 år (nå 15 måneder)! De er så fine, stødige og gode å gå i! Han elsker dem 😀
      For en kjekkas dere har!

    5. Vi har kjøpt Timberland sandaler på xxl i str 21 til sønnen vår på 11 mnd.
      Prøv på sportsbutikken på Nordbyen eller Skoringen der 😊
      Eurosko har litt tilbud nå så jeg kjøpte ett par Adidas joggesko og ett par gummistøvler også.
      Pleier å være bra utvalg på eurosko og Skoringen på Nordbyen altså

    6. Det er lurt å kjøpe sandaler med dekt tå når dere kommer så langt, ellers er det stor fare for at små barnetær blir stumpet i og skrapt opp 🙂
      Veldig fine sko 🙂

    7. Mener jeg har lest en eller annen plass at det kunne være en kvelefare med disse sjiraffene hvis unger tok de i munnen og “svelgte” de ..? Sikkert lurt å sjekke opp i det 🙂

    8. Anna: Ja, det stemmer! Jeg passer derfor alltid ekstra på hvis han holder på med den, lar han aldri sitte med den alene! Kjempefint at du tok det opp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg