HVORDAN BLIR DET?

Jeg fant nylig igjen bilder av lille Leo og meg fra mai i fjor ♥

Og det fikk meg til å tenke veldig siden livet mitt nå er veldig langt fra hva jeg trodde det skulle bli for ett år siden. Hva gjør jeg neste år, i mai 2017? Hvordan har jeg det? Er alt bra? 



Hvordan er den nye babyen vår, som da vil være omtrent 6 måneder gammel? Hvordan ser han ut? Går det bra med Fredrik og meg?

Gikk det bra når Leo startet i barnehagen, og trives han? Er vi lykkelige? 

Jeg har så mange spørsmål! Det er bare helt absurd å tenke på at vi kommer til å ha en to-åring og en baby på seks måneder ett år frem i tid. Jeg vet at jeg har lært enormt mye det siste året på alle mulige måter, og jeg håper jeg er like mange erfaringer rikere om ett år fra nå også. At jeg klarer å være den aller beste mammaen jeg kan være for barna mine, og at jeg er en god kjæreste for samboeren min.

En ting er hvert fall helt sikkert: Jeg kommer til å gjøre mitt aller beste, hver bidige dag. Og jeg gleder meg til fremtiden, uansett hva den bringer. For jeg har lært meg at det meste løser seg. Og hvis det ikke løser seg, så går det over.

6 kommentarer
    1. Kan du ikke lagre disse spørsmålene et sted? Også lager du et innlegg i mai 2017, hvor du svarer på de 🙂

    2. Har Leo fått tilbake tennene han slo ut da han falt ut av vognen? 🙂
      Har fått for meg at du skrev han ikke kom til å få de tilbake før på noen år (da der er normalt å begynne og miste tenner), men så nå at han har jo helt fantastiske nydelige tannebisser <3

    3. så nydelig dere er 🙂 Leo er så søt :). alt kommer til og gå så bra 🙂 dere er så flinke med leo, og oscar er heldig som får dere 🙂
      leo vil nok trives veldig godt i bhg, min var ca 19mnd og jeg var skepisk siden han er så mammadalt,men gikk veldig fint 🙂
      Og med deg og fredrik, vel jeg håper og tror dere holder, dere er nydelige sammen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg