KLARE FOR INNSPILLING!

Hei alle sammen!

Nå kom vi hjem alle tre etter en lang, fin tur ute i det flotte været for et par timer siden – Sammen med et restaurantbesøk hvor vi spiste litt middag. Det har vært så intenst varmt ute i dag at det nesten har blitt litt for mye av det gode, synes jeg! Men samtidig veldig deilig da, føles plutselig virkelig ut som om sommeren er kommet for fullt.



Nå er jeg egentlig skikkelig spent, for i morgen er det innspilling her hos oss. Og vi er klare! Eller.. Hvert fall så klare som vi får blitt 🙂 Jeg tror det kommer til å gå veldig fint, men jeg er selvfølgelig litt nervøs. Haha! Er egentlig glad jeg er nervøs, for det hadde vært rart om jeg ikke skulle ha vært det ettersom dette er ganske stort for meg. Det blir så gøy! Det blir en veldig spennende dag for oss alle tre.

Ha en herlig kveld videre, så snakkes vi i morgen ♥

7 kommentarer

Siste innlegg