FOR en dag!

Hei fra senga!

Her sitter jeg… Har akkurat skifta og er så varm at jeg snart kreperer! Vi har filmet både ute og inne i dag, men inne var definitivt «verst». Det har vært opp mot 30 grader i Larvik i dag, og det har resultert i: En sliten, slapp og litt mer sutrete Leo enn vanlig. – Samt to ekstremt varme og slitne foreldre. Men det har gått fint, altså! Jeg er veldig fornøyd med dagen!

Varmen har virkelig vært plagsom i dag for min del som gravid. Jeg vet at man ikke skal klage på været når det endelig er skikkelig fint, men jeg har virkelig vært på nippet til å krepere opp til flere ganger i dag. Jeg har riktig nok sørget for å få i både meg selv og Leo rikelig med væske, det er så viktig nå som det er så varmt! Ellers? Livet er veldig fint. Jeg føler jeg har hatt en flott dag med innspilling, tross at jeg har vært nervøs, og tross at været har gjort oss ganske slitne og slappe!

Nå skal jeg bare ta det helt med ro resten av dagen sammen med guttene mine. Det har tross alt vært en lang, innholdsrik dag!

 I morgen er det helg igjen, og det er så rart å tenke på hvordan uken har flydd forbi. På lørdag er jeg hele 21 uker på vei også. Kun tre uker igjen til babyen vår har mulighet til å overleve utenfor magen min hvis noe skulle skje, og det, kjære dere, er fryktelig betryggende for meg som er så bekymret dette svangerskapet at det nesten ikke skulle vært måte på.

Nå håper jeg dere har kost dere i sommerværet i dag! God klem sendes, sammen med noen fine bilder fra dagen vår ♥

13 kommentarer
    1. åååå, gleder meg til programmet det blir skikkelig hyggelig å se<3 å super duper fine bilder! det har ikke vær så varmt her jeg er da, men fint at det var fint vær i Larvik<3

    2. Jeg har et søskenbarn født i uke 21 som klarte seg veldig bra! Eller kanskje det var uke 22? Ville uansett bare nevne det!
      Ha en fin kveld videre, gleder meg til å se gjengen din på TV-skjermen ❤️

    3. Hei! Har selv et prematurbarn så vet hvordan det er å endelig være i uke 24 🙂
      Jeg husker forresten at du skrev en gang at du trener hjemme sammen med Leo. Jeg vet ikke om du har skrevet så mye om det men det hadde vært supert hvis du vil skrive litt om hvilke øvelser du tar 🙂 Trenger tips og det er jo en super trenings- form 😀

    4. Jeg så dere nede på torget. ^^
      Det var jeg som satt litt bortenfor med en energisk liten en på snart 2 år, sannsynligvis til de som skal redigere klippet av dere sin frustrasjon ettersom han skrek ut “MAMMAAAAAAA!” gjentatte ganger omtrent 10 meter unna dere… 😛 Jaja, sorry! 😛

    5. Ser ut som dere har koset dere veldig 🙂 Reagerte litt på at Leo sklir i sklien med bare body og sko når du sier at det er veldig varmt ute. Nå vet jeg ikke om denne lekseplassen er vendt mot solen eller ikke (ser at den er i bakgrunnen nå, men den flytter jo på seg), men jeg håper du vet at Leo kan få brannskader av å skli slik dersom solen har varmet opp sklien. Håper bare at du tenker over at alt metall blir utrolig varmt når det er sol (forsåvidt plastikk også), og en bør derfor være veldig forsiktig med å la barna bare gå i body selv om det er veldig varmt 🙂 Gleder meg til å se episoden av dere når den kommer på TV 🙂

    6. Linda: Ja, sa det og i kommentaren, om du ser parantesen. Er ikke sikkert det kom tydelig nok frem, i så fall beklager jeg. Poenget mitt var at solen flytter på seg, og for alt jeg vet kan sklien ha stått i solen for 10 min siden 🙂 Dessuten er dette generell info, og jeg tviler sterkt på at Jessica bare kommer til å ta med Leo på en lekeplass resten av livet.. Det er heller ikke alle som tenker over alt plastikk også blir veldig varmt, og bildekk som brukes til husker kan vere grusomt for et barn å sette seg på i bare body. Ingen grunn til å vere frekk. Jeg vet ikke om Jessica vet noe om dette, og derfor velger jeg å informere henne. Så enkelt er det!

    7. Anette: Hei Anette!

      Kjempefint at du tipser om å sjekke dette nøye! Sklien var ikke varm, som Fredrik kjente i hvert fall, – Men det kan jo bli veldig skummelt om den har stått mange timer i solen! Kjempeviktig å huske på.

      Ha en super helg <3

    8. Anonym: Fredrik går ikke i joggebukse om sommeren? Det er vel ikke heller vanlig, det blir jo alt for varmt!

      Bor du i nærheten eller med oss, siden du snakker som om at han alltid har på seg det? 🙂 Eller tenker du på at jeg har postet bilder av ham når han har på seg joggebukse, fordi han gjerne bruker det når han er kommet hjem fra jobb og bare skal gå her hjemme med oss?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg