KLAR FOR HELG!

Okei, nå gir jeg meg! I dag var det helt ekstremt ubehagelig å være i solen. Jeg har aldri opplevd å bli så varm og uvel noen gang tidligere når jeg har vært i solen, så det er nok fordi jeg er gravid. Jeg gikk jo gravid med Leo litt på sommeren (Juli, august og utover) Men da var jeg ikke så langt på vei, og men kan minnes at det ikke akkurat var deilig når den “verste” varmen kom. I natt våknet jeg faktisk av at jeg hadde lagt hodet mitt på nattbordet mitt som står ved siden av sengen min, mens jeg sov (!) For der sto nemlig viften vår. Haha!

Svangerskapsuke 22 i morgen!

Pause fra solen i skyggen med mammaen sin ♥ (Her var han sikret rundt lårene, og hadde ikke kommet seg noen steder de to sekundene jeg var noen meter fra ham for å ta et bilde av ham) 



Kjenner at vi ellers er veldig klare for helg nå! Leo har fått plaskebasseng og han elsker det virkelig, så han kommer nok til å tilbringe helgen sin oppe i det – Hvert fall såfremt den ekstreme varmen fortsetter på samme måte som den har gjort nå de siste dagene. Bekkenløsningen min er blitt veldig vond nå, så jeg prøver å ta det med ro – Men samtidig blir jeg ikke noe bedre av å bare ligge heller, snarere tvert i mot – Så jeg går rolige turer med Leo når jeg kjenner at det går greit.

Babyen i magen har plutselig blitt helt ekstremt aktiv han også, så nå springer jeg etter Leo mens gutten vår i magen sparker og holder på nærmere konstant. Haha! Kjenner at hvis den nye babyen blir like aktiv som Leo så får jeg det mildt sagt travelt etter hvert. Morsomt det da ♥ Jeg merker for øvrig at Leo synes det kan bli litt slitsomt med all varmen han også, han blir fortere grinete og lei – Forståelig nok, han får jo ikke sagt i fra på så veldig mange andre måter, men det virker som om han har hatt en veldig fin dag hittil likevel. Vi koser oss, og nyter det faktum at Fredrik er hjemme for helgen!

Håper dere alle har hatt en god start på helgen! Klem.

14 kommentarer
    1. Får litt vondt av deg at du føler at du må forsikre leserne dine om at Leo er sikret. La kritikk være kritikk og nyt svangerskapet,Leo,Fredrik og sommeren.
      Ha en flott (ikke altfor varm) helg 🙂

    2. fine mennesker❤️ synd at du må drive å forsvare deg selv og om du fester sønnen din eller ikke, han hadde nok overlevd om du ikke hadde festet de og han hadde falt i sanden! God helg❤️

    3. Anonym: Jeg tenker bare at det er verdt å nevne siden jeg vet hvordan enkelte griper sjansen til å “Ta” meg på alt som kan tenkes 🙂 Og det er greit å la være når det i så fall hadde vært ufortjent kritikk.

      Tusen takk, det skal jeg gjøre <3 Veldig deilig med sommer igjen da, selv om det er i overkant varmt for min del! Hehe 🙂

      I lige måte!

    4. Får vondt inni meg av at du må forsvare deg hele tiden!💔
      Folk burde slutte å hate på deg og dine hele tiden og stole på at du DU/DERE vet det beste for DIN/DERES sønn!
      Forstår godt at varmen er plagsom for dere begge og kanskje mest på Leo på ett vis, merker det så godt på de minste barna i barnehagen jeg jobber i at de takler varmen dårlig, så i dag fikk de som ville springe i vannsprederen og da det regnet litt på ettermiddagen tok vi dem med en kjapp tur ut i regnet (og DET hjalp godt!☺️)
      Ha en god helg alle tre (fire) 💕

    5. Hei Jessica, jeg bare lurer på hvilket kamera du bruker? Jeg har akkurat startet min egen blogg, og det ser ut til å gå veldig bra.. haha. så nå må jeg ha kamera for å ikke kjede livet av folket med tekst.
      Digger barnevogna dere har <3

    6. Guttemamma: Hei! Det er fra en lekebutikk like i nærheten, tror den het “Sokrates leker” (har tidligere vært “Yes, vi leker!”)

      Har dessverre ikke noe navn på merket jeg kjøpte den fra siden jeg har kastet emballasjen 🙁

    7. Etter å ha lest bloggen din siden du startet, og lagt igjen flere kommentarer som jeg ikke føler at er fulgt opp i så stor grad jeg ønsket, må jeg nesten si det igjen: du må øve deg på å ta bedre bilder. Ikke stygt ment, men du er toppblogger, og bildene dine holder bare ikke standarden. Det jeg mener med det er at de gjerne (for all del ikke alltid, men noen ganger) bare er bilder av mat og leker og bakhodet til Leo i et innlegg som handler om for eksempel at du har vært på shopping (helt tilfeldig eksempel, du har ikke gjort akkuratt dette). Altså opplever jeg noen ganger at du bare slenger med noen bilder som ikke gir oss lesere noen ting som helst, de bare er der liksom. Nok om det. Hovudgreia er at bildene som er “bra” er veldig tamme. Du smiler ikke, ser sjelden i kameraet, har en slapp holdning og det virker rett og slett som at noen tar snikbilder av deg mens du står i ser i bakken (slik som på øverste bildet her). Løft bilkket, legg hodet litt på skakke, se i kamera, smil og poser – DET blir bra bilder! Ikke tenk på at det er flaut, kleint og alt annet en normalt å ta bilde av seg selv på stranden (eller få noen til å gjøre det av deg), for jeg vet at hadde jeg sett noen tatt bilde av seg selv med stativ der de hadde posert og sånn til kameraet, hadde jeg egentlig ikke reagert. Det er fullstendig normalt i dagens samfunn. Hadde jeg derimot sett noen som tar bilde av seg selv der de ser i bakken, og ikke smiler eller noe, så hadde jeg stusset litt mer (er kanskje bare jeg som tenker sånn da..). Uansett: Jeg føler ikke at du har hatt et veldig stort fremskritt med bildene dine, og derfor så vil jeg anbefale deg å jobbe mer med det videre. Du skriver veldig bra, men bilder er veldig sentralt for å få en god blogg også 🙂 Legger ved en link som kanskje kan hjelpe deg på veg. Håper du ikke blir lei deg og sånn, for det er ikke frekt ment, men ønsker bare at du anstrenger deg litt mer for å få bra bilder 🙂 Om du forbedrer dette kan du virkelig nå langt innen blogging, for du er flink å skrive, og til å skrive om interessante ting 🙂
      http://stina.blogg.no/1395054442_hvordan_ta_bedre_bild.html

    8. Anette: da har vi forskjellige meninger. Føler bildene her er mye mer ekte enn 99% av de andre bloggene, netopp fordi hu ikke setter leo opp for kameraet med en rekvisitt og tar en posering. Her ser man Leo imens han leker, og det er netopp disse bildene som gjør bloggen mye mere jordnær enn alle bloggerne som skal perfeksjonere livene sine.

    9. Anette: Hvem er det som har bestemt hva “standarden” er for toppbloggere? DENNE bloggen ER en toppblogg, og har dermed kommet seg gjennom nåløyet. Folk syntes det er verdt å klikke seg innom denne bloggen, til tross for at bildene er under DIN såkalte standard. Jeg tror dessuten at en av grunnene til at bloggere lykkes er fordi de selv bestemmer i stor grad hva og hvordan noe skal portretteres. Hvorfor skulle lesere gidde å lese blogger hvis alle var like? Da også med tanke på bilder. Jeg mener at måten bilder blir tatt eller innhold blir formulert er en del av hver bloggers særegenhet, i alle fall når de er så drevne som denne bloggeren (Jessica) er. Med tanke på antall lesere som denne bloggeren har, så vil jeg med sikkerhet si at bildene holder mål – og MYE mer til! 🙂
      Jeg personlig syntes det er fint med blogger som ikke er av typen stina.blogg.no. Det er flott at innhold/bilder virker mer jordnære. Og når du, Anette, snakker om dagens samfunn, så må jeg si at jeg syntes at det er synd at alle bilder vi tar av oss selv/andre mennesker skal være poseringer, redigert og dekket med ulike filtere. Dette av mange grunner, blant annet fordi det fører til et forvridd og umulig skjønnhetsideal.
      Dessuten, tenk over det: er det en NATURLIG stilling å stå med hodet på skakke? Nei. Er det naturlig at man bestandig smiler? Nei. Er alt perfekt til enhver tid? Nei. Hva med å forsøke å skildre en realistisk verden?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg