LILLEBROR ER HELDIG!

I dag har vi vært hos fadderen til Leo her i Gjøvik! En god venn av familien, som sist strikket massevis av klær til Leo – Blant annet hentesettet hans og mye av strikketøyet han har hatt fra han var nyfødt, som vi selvfølgelig har tatt vare på og skal bruke til babyen i magen også. Jeg synes strikk til små er noe av det fineste, og skulle vel egentlig ha lært meg å strikke selv også! I mellomtiden er jeg ekstremt glad for at fadderen til Leo har tatt på seg å strikke flere plagg til lillebror ♥ Gleder meg så uendelig mye til å se hentesettet når det er ferdig! Lillebror er en heldig liten gutt, akkurat som Leo.

Baby strikk ♥


Leo har storkost seg med pusen til fadderen sin også. Han elsker jo katter mer enn alt, og bare jeg nevner ordet “pus” er han på full leting etter kattepuser! Han stryker på dem og koser med dem, og det varmer meg å se hvor snill og god han er mot dyr. 

Vi har hatt en lang dag, med trilletur og masse lek! Vognen vår er egentlig blitt litt ødelagt nå, men det kan heldigvis fikses og er ikke noe krise – Heldigvis! De siste dagene har ikke familien min hatt fri fra jobb, så på dagtid har det stort sett vært Leo, meg og kattene hjemme. Men nå de neste dagene har de en del fri, så da skal vi sørge for å tilbringe masse tid sammen, og at de også får masse kvalitetstid med Leo. Det er viktig når vi først er her på en liten ferie! Veldig glad vi fikk tilbrakt tid sammen med fadderen til Leo også, for det er det jo ikke riktig så ofte vi får gjort når vi bor langt fra hverandre.

Klem

10 kommentarer
    1. Husk at du har garanti på vognen enda, ta kontakt med butikken du kjøpte den i så skal de fixe det gratis ☺

    2. Leo er så ekstremt søt og fin! Du er heldig og det er han også, som har en så god mor! Skulle ønske jeg kunne vært flue på veggen hos dere en dag, det vil jeg tro hadde vært kjekt og morsomt 🙂

    3. Å så herlig Leo er 🙂 Lillebror er kjempe heldig som får så mye fint strikketøy,det er gull verdt <3 her fikk min også masse av sin oldemor,som dessverre døde for ett år siden,så snart har han ingenting som passer .
      Tror mange barn er veldig glad i katter, min var og er enda veldig glad i dyr,spesielt katter og hunder 🙂 vi skal få oss en liten kattunge slutten av juli 🙂 gleder oss masse til det, da er han 3,5 år 🙂

    4. Skal du prøve å amme Leo også når den nye babyen skal få pupp? Kan jo hende han fortsatt husker hvordan man gjør det! Håper jeg får to tette så jeg kan amme to barn med forskjellig alder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg