SPREK GRAVID MAMMA!

Jeg er altså virkelig i fantastisk form nå, og jeg nyter det til det fulle! Hadde ikke magen vært litt synlig, hadde jeg aldri kunne gjettet at jeg var gravid. Ikke en sjanse en gang! Ingenting er bedre, og jeg setter så stor pris på den gode formen. I dag har Leo, moren min og jeg vært på lekeland! Han elsket det, rett og slett. Og jeg følte meg mildt sagt sprek! På et tidspunkt tror jeg faktisk jeg glemte litt av at jeg har babyen i magen, for jeg lekte og herjet med Leo i hoppeslottet og hadde det så gøy, og mamma ba meg huske på at jeg var gravid så skulle ta det litt med ro. Haha! 


I skrivende stund er vi fremme på IKEA, så nå skal vi i gang med shoppingen til hjemmet vårt. Leo er ganske trøtt og kommer nok til å sove litt mens vi får handlet inn en del, og det er jo egentlig ganske greit! Han er nok veldig sliten etter all lekingen i dag, for han har nok brukt opp mye energi i dag på lekeland!

Ønsker dere en super tirsdag videre! Her skal jeg utnytte tiden og det at jeg føler meg så bra. Vet av erfaring at det plutselig kan snu når jeg er gravid. Klem!

4 kommentarer
    1. Ville bare si at du virker som en flott mamma, og et veldig oppegående menneske. Har fulgt med sånn til og fra her på bloggen din en stund, og må si at av de mest kjente “ung mamma”-bloggene virker du som den mest ærlige, intelligente og selvstendige. Du setter et godt eksempel for unge mennesker som leser bloggen din, og i mylderet av plastikk-ansikter og klikkhoreri skiller du deg ut med en realt bilde av hverdagen. Jeg er ikke en fast leser, men jeg synes allikevel du fortjener å høre at du gjør en god jobb – både som mor og blogger. Stå på videre, og gratulerer så mye med lille ‘nummer to’ i magen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg