NYTT TIL HJEMMET VÅRT!

Endelig hjemme hos foreldrene mine!

Jeg begynner å skjønne hvorfor folk synes det kan være.. Ja, litt utfordrende å ha med barn på IKEA. Leo virket trøtt i starten, og jeg tenkte bare “Åh, men så fint – Det passer jo veldig greit!” men den gang ei! Han ville ut av setet i vognen og han ville ut å LØPE – På Ikea, blant møbler og billige dekorasjonsgjenstander. Og han løp fort. Og synes det i grunn bare ble enda morsommere når jeg kom etter han, så da løp han bare enda fortere! Haha.

Vi har hatt en fin tur, og jeg har nå fått ordnet møbler til Leo sitt rom. Og litt ekstra til leiligheten, da! Veldig greit å ha mesteparten av leiligheten i orden når andremann kommer til høsten. Så jeg starter i god tid ♥ Det er tross alt på tide, det er litt flaut å innrømme det, men det er faktisk veldig snart ett år siden vi flyttet inn – Og enda er ikke alt i orden.. Men sånn er det å ha barn. Håper vi ikke er alene om det 🙂 Ting tar tid!

Gleder meg til å vise dere alt når vi er kommet hjem til hjemmet vårt i Larvik og har fått ting på plass. Jeg vet om en liten fyr som bare kan glede seg til å «flytte» på eget rom i hvert fall!!

5 kommentarer
    1. Wow, for ei rype😍 Du simpelthen gløder i dette svangerskapet!
      Jeg skal også til Ikea på lørdag, mannen gruer seg som bare juling. Skal minne han på at han kan roe ned gruinga si litt, siden gutten vår er så liten at han bare sitter i vogna si. Grue seg kan han gjøre når gutten er på alder med Leo og det er tid for en Ikeatur igjen!
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg