SISTE KVELDEN ALENE!

Gjett hva?! Vi er endelig hjemme igjen! Vi skulle egentlig ikke dra før i morgen, men i og med at pappa kun hadde mulighet til å kjøre oss i dag, så ble det i dag. Og det føles egentlig ganske deilig og endelig være hjemme.

Det er alltid like rart å være i hjembyen min igjen. Jeg har opplevd så mye der, men jeg føler meg fremdeles ikke “Hjemme” der. Mitt hjem er her i Larvik, i leiligheten vår. Etter jeg hadde flyttet trodde jeg at jeg skulle føle at jeg kom hjem når jeg kom til familien min i hjembyen, men det gjør jeg ikke. Jeg føler meg bare hjemme her.

Med jevne mellomrom kommer spørsmålene om jeg kunne tenke meg å flytte tilbake en dag. Svaret på det er helt klart nei. Ikke fordi jeg ikke har hatt en god oppvekst og barndom der, men fordi jeg har startet mitt eget liv med familie og barn her i Larvik – Og det er her jeg trives og ønsker å tilbringe fremtiden min. Om jeg skifter mening om noen år kan ingen vite, ikke en gang jeg, men så lenge Fredrik og jeg ikke skiller lag (Noe vi selvfølgelig håper at ikke skjer) ønsker vi å fortsette å bo her i Larvik!


Det føles så rart å være helt alene med Leo nå i hjemmet vårt, uten Fredrik. Men SOM Leo synes det var gøy å komme hjem igjen! Kjære vene, om han ikke har smilt fra øre til øre tidligere så har han i hvert fall gjort det nå. Blid og fornøyd gutt!

Resten av kvelden skal bli brukt på søvn! Neida. Joda. Kjenner jeg meg selv rett blir det vel slik. Jeg er en vandrende gravid, zombie om dagen som har et helt ekstremt behov for søvn. Er trøtt uansett om jeg sover 15 timer da, men ja ja. 

Nyt lørdagen deres ♥

13 kommentarer

Siste innlegg