ENDELIG NYTT!

Da har jeg endelig nytt toppbilde på bloggen min!


Det var jo strengt tatt på tide da, var det ikke? Det bildet jeg hadde frem til i dag har jeg jo hatt siden.. Gud vet hvor lenge. Hvert fall siden i vinter, omkring januar tenker jeg. Dette bildet viste jeg dere ikke når jeg postet bildene fra gravidshooten i går, og det var selvfølgelig fordi jeg skulle bruke det som nytt toppbilde! Synes det er et koselig bilde av meg, Leo og babymagen selv om det er ganske “nakent”. Er jo slik gravidbilder skal være, så 🙂 Kommer til å ha dette helt til lille blir født i oktober, da blir det etter hvert ny fotografering med alle tre guttene mine, og DET skal bli kos, det!

Uansett! Håper dere likte det nye bildet, det har vært en herlig helg foreløpig og nå håper jeg søndagen blir like bra som resten. Kos dere masse ♥

17 kommentarer

Siste innlegg