GUTTEN VÅR!

Tenk at det ble akkurat deg!

Hadde jeg ikke svart Fredrik på den ene meldingen som ble sendt for fire år siden, så hadde Leo trolig aldri fantes. Hvis jeg bare hadde blitt forstyrret det ene sekundet. Hadde jeg ikke flyttet til Larvik den sommeren for 2 år siden, så hadde Leo aldri blitt til. 

Og av alle mulige, så ble det Leo. Akkurat han, og ingen andre. Vi var så heldige som fikk han, og han var så heldig som fikk oss! Leo er 50% meg, og 50% den andre personen jeg elsker mest i hele verden.

I dag er han 16 måneder. 1 år og 4 måneder. Og han nærmer seg 1,5 år med stormskritt! I den anledning måtte jeg selvfølgelig ta en del bilder av ham, slik jeg har gjort hver eneste måned siden han ble født. Å se tilbake på nyfødte lille Leo som kun lå på fanget til mamma og pappa nå, det er bare helt fjernt. 

Når man tenker over det er det helt vanvittig at to mennesker kan skape et nytt menneske, som igjen skal vokse opp og utvikle seg fra å være i underkant av 4 kg til å bli et voksent menneske. Og i dette tilfellet: En voksen mann!

Takk Gud det er mange år igjen. Vi er kjempe stolte, og det er fantastisk å tenke på at når du har blitt 1,5 år om to måneder, så er lillebror kun uker unna å få treffe deg. Og oss.


Du er helt nydelig både på utsiden og innsiden, gutten vår! Elsker å være mammaen din ♥

18 kommentarer
    1. Såå søt og såå lik Fredrik! <3
      Kunne du tenke deg å skrive et innlegg med positive og negative sider med å være mamma? Altså sånn "dette må du forbrede deg på" 🙂

    2. Nydelig gutt!!
      – Ps: Kanskje du burde variere på hva du skriver om? Blir fort kjedelig, Hilsen en fast leser av bloggen din !! =)
      No hard feelings ! <3

    3. Anonym: Gjør så godt jeg kan, men har selvfølgelig perioder hvor inspirasjonen er mindre enn ellers 🙂 I tillegg er det jo sommer nå, så jeg legger definitivt ikke skjul på at det er familien som kommer først og at bloggen blir litt nedprioritert enkelte dager, og da kan det bli noe gjentakelser og innlegg som ligner på hverandre. Men uansett er det helt supert om dere kommer med forslag til blogginnlegg om det er noe dere savner å lese om! Det setter jeg bare kjempestor pris på at dere gjør, og for at dere sier i fra når det blir litt kjedelig!

      Klem

    4. For ein skjønn gutt du har ❤
      Hvor har du kjøpt den genseren? Den kunne eg tenkt meg til min gutt 😄

    5. Han er så nydelig 🙂 De blir så fort store :’)
      Jeg har tenkt de samme tankene selv, det med akkurat han, og ingen andre. Når det gjelder min egen gutt altså 🙂 Nå har han forresten fått navn. Han fikk navn på 11-ukers dagen sin: Nilas <3

    6. Utrolig nydelig gutt! Minner meg litt om min eldste som nå er tre år. Han hadde like langt nydelig hår på den alderen, og så like stor ut som Leo. Min yngste er like gammel som Leo, men har såvidt hår og ser ut som han er 6 mnd yngre enn gutten din. Så mine to gutter har det vært stor forskjell på. Spennende å se hvordan dine blir 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg