IKKE HELT KLAR!

Leo og jeg hadde akkurat kommet hjem fra butikken og legekontoret når jeg går ut på kjøkkenet for å hente en smoothie til ham. Jeg snakker til ham underveis, og når jeg kommer ut til stuen igjen like under ett minutt senere, så er dette synet som møter meg:


Han hadde rett og slett sloknet mens han holdt på å leke i sofaen! Plutselig lå han bare rett ut. Lille vakringen! Det er i hvert fall en av oss som muligens ikke er helt klar for hverdag igjen, for Leo er nok litt sliten etter helgen vår ♥ I motsetning til meg som faktisk spratt opp av sengen i dag morges, utrolig nok! 

Hei, forresten! Det gikk fint hos legen! Gutten min ligger med hodet ned, men det var ikke lengre ned enn hva som var normalt på dette tidspunktet i svangerskapet, og blodtrykket var også helt fint. Vi kom ikke frem til hva som kunne være årsaken, men om det ble verre nå skulle jeg inn til sykehuset for nærmere sjekk.  I mellomtiden må jeg ta ting med ro og unngå å stresse, og så håper jeg kroppen min roer seg med meg og at jeg slipper unna både sjekk på sykehuset og mer smerter. 

Håper dere hadde en fin start på mandagen i dag! Vi er nå kommet til den siste uken i juli, kan dere tro det? Det kan nesten ikke jeg. Fredrik skulle egentlig dra med seg Leo og meg på stranden etter at han kommer hjem fra jobb, men sånn været dessverre ser ut nå kan vi se langt etter noen tur på stranden, for å si det sånn. Kjedelig! Men vi skal kose oss likevel, og finne på noe hyggelig sammen alle tre.

Klem!

8 kommentarer
    1. Så godt å høre at alt gikk fint hos legen! Krysser fingrene for at smertene ikke blir verre slik at du slipper å reise inn til sykehuset å sjekke mer! 🙂 Og så skjønne bilder av Leo!! <3 Håper du får en fin dag sammen med Fredrik og Leo, til tross for dårlig vær! 🙂 Klem

    2. Så bra at alt står bra til med den lille i magen, håpe du slipper mer smerter!
      Leo er så søt, elsker å lese om sånne små hverdagslige ting 🙂

    3. Så godt det gik så fint hos legen Jessica!!! 💗💗🌸
      Håper alt er vel med deg og de to flotte guttene dine. 💜💜🌸🌸🌸🌸🌸🌸
      Kan du være så snill å lese mld jjeg sendte deg på facebook!!!!! 💙💙💙💙💙💙💙
      Masse lykke til med tiden fremover, håper på minst mulig smerter for deg!!!!! 💚💚💚💚

    4. Ååh, så godt å høre at alt sto bra til! Så håper jegdu klarer å slappe av å unngå stress, for det er jo lettere sagt enn gjort <3 Og for en søting som sovnet slik 😀

    5. Så bra at alt gikk fint hos legen!:) krysser fingrene for at smertene roer seg og at du slipper sykehusbesøk!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg