FOR EN DAG!


For en deilig dag! Kjempefint og varmt sommervær, og vi har virkelig fått utnyttet den. 

Tidligere i dag var Leo og jeg ute i byen en liten tur. Kjøpte og drakk litt smoothie, mens vi leide hender og gikk en tur i byen. Vi måtte selvfølgelig også innom et par lekeplasser, og det var stor stas. Jeg følte meg helt kjørt når vi var på vei hjem igjen, både på grunn av varmen og ryggen min! Men Leo ville heldigvis gå masse selv i dag, så jeg slapp å måtte bære ham hjem. Er så rart å ikke være fullstendig avhengig av vognen vår lenger, men samtidig litt godt – Og jeg ser hvor mye Leo trives med å kunne gå masse selv og utforske alt han treffer på. Han er jo så full av energi!

Fredrik kom hjem fra jobb, og vi spiste en koselig middag sammen alle tre, før vi dro ut igjen. Denne gangen til et koselig lite spisested i skogen, hvor det ble vaffel på Leo, og pepsi og iskrem på Fredrik og meg. Da hadde vi riktig nok med vognen, og Leo slappet godt av mens vi spiste iskrem i varmen.

Jeg føler egentlig ikke at det har vært sommer enda, så disse sommerdagene er virkelig gull verdt! Jeg sitter og er helt forbauset over at vi snart er i august allerede, og Fredrik klarer ikke helt å fatte at det nok en gang er fredag igjen i morgen. Hvor blir ukene og dagene av? 

Håper dere har kost dere! Helg i morgen, kan nesten ikke vente ♥

Klem

11 kommentarer
    1. Hei! Følger fast med på bloggen din, og har et spørsmål som jeg ville satt stor pris på svar på en gang!:)
      Husker du skreiv en gang at du har splitta magemuskler, og derfor ikke kunne gjøre alle mageøvelser. Jeg har også det, men var ikke før du skrev det du gjorde at jeg ble obs på at det var noe å ta hensyn til. Nå ønsker jeg å begynne å trene litt etter fødsler, og lurer derfor på tips til hvordan trene magen med splitta muskler:)
      Ha en god kveld 🙂

    2. du, fine bilder men tenk litt mer, flytt linsa litt opp fra bordet og få med en hel fredrik og heller mindre bord. det er ganske ofte du gjør dette men jeg tror bildene blir mye finere om du forsøker å tenke litt på dettte og slutte å klippe av hode på fredrik 😉

    3. Jessica! Nydelig blogg! Er innom her hver dag siden du skildrer både de gode og dårlige sidene så utrolig godt. Fortsett slik 🙂 du er en helt utrolig vakker jente, men har du noen gang tenkt på det å klippe deg kort? Håret ditt er nydelig nå, men jeg tror du hadde kledd det utrolig mye med hår som gikk litt lenger enn skuldrene!
      Ha en flott helg 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg