SÅ LITEN, SÅ PERFEKT

Jeg har rotet frem (les: Funnet frem) bag-delen til barnevognen til babyen, og jeg ble helt satt ut av tanken på at en bitteliten kropp skal ligge i den. Sove i den. Med små perfekte hender og føtter. Jeg koser meg sånn om dagen med ventetiden. Det merker dere nok godt allerede!

Jeg husker jo så godt at Leo lå i dypvognen og hadde god plass. Har jeg glemt hvor liten han var? For er de virkelig så små? Det er jo ikke akkurat kjempelenge siden heller. Leo har jo ikke en gang rukket å bli 1,5 år! Til og med babynestet, som jeg endelig fikk tatt noen ordentlig bilder av til dere, får jeg en litt rar følelse av å se på. Det er jo så lite? Skal det virkelig ligge et bittelite menneske å sove i det? Leo kommer jo til å føles helt enorm ut i forhold til vår nyfødte lille! Tanken er helt rar.

Jeg tenkte egentlig å vise dere litt babyutstyr i dag – Men Leo var i tidens beste humør – Så glad og SÅ nysgjerrig at han bare kastet seg over alt av utstyr jeg forsøkte å ta bilde av. Haha! Så da ble ikke det aktuelt, men kanskje like greit, så får dere heller et utfyllende blogginnlegg om alt utstyret til babyen når alt er kommet hjem til oss. Heldigvis ikke lenge til!







Nei – Uff! Nå trenger jeg en liten time-out etter dagen og alle tankene som bare kommer strømmende på. Jeg kan ikke akkurat legge skjul på at det blir mye babysnakk her om dagen, og det er jo egentlig fordi vi går i babybobla hele gjengen her hjemme nå. Lillebror har vært så aktiv i dag at det skulle nesten ikke vært mulig! Blir godt med en rolig avslutning på dagen. Skal kose meg med god mat og serier på senga, sammen med Fredrik som gleder seg til sin siste arbeidsdag i morgen før helgen og besøk av familien min.

Kos dere ♥

9 kommentarer
    1. Kan du legge ut bilde av den nye vognen til Leo visst han skal ha ny vogn? Også lurer jeg på om du skal ha tvillingvogn eller hva du skal gjøre visst du skal ut med to små barn alene.

    2. kan du værsåsnill fortelle oss hvor babynestet er fra? venter selv en liten gutt i oktober så har veldig lyst til å bestille

    3. Anonym: Hei!

      Ja, selvsagt 🙂 Har svart på det på Instagram også! Hun jeg bestilte fra heter birla_nest på Instagram! Kjempefornøyd og fin pris i tillegg 🙂

      Klem

    4. Åå på det nederste bildet der ser du og Leo prikk like ut! Så søtt bilde <3 Hadde forresten en bisarr drøm i natt at jeg satt barnevakt for Leo, og han holdt på å løpe rundt og jeg måttw løpe etter han, så kom Fredrik for å henta ham og da ble plutselig Leo forvandlet til en pakke med skinke?? Så Fredrik plukket opp denne pakken med skinke og holdt på å leke med den og sa han var så glad for å se Leo igjen haha! Jeg var litt småforvirret da jeg våknet fra den drømmen! 😀 Håper du får en fin dag, og at Leo ikke blir forvandlet til en skinke <3 🙂

    5. Hei. Jeg synes du har en fin blogg og en super skjønn familie, men du er ikke så flink til å svare på kommentarer synes jeg 🙁 Jeg har flere ganger spurt hvor høy både du og Fredrik er, men aldri får jeg svar. Derfor spør jeg igjen hehe. Hvor høy er du og hvor høy er Fredrik? 🙂

    6. Hedda: Hei!

      Jeg gjør så godt jeg kan! Virkelig vanskelig å få alt til å gå opp når jeg har Mail, Facebook, Instagram, og blogg + 2 blogginnlegg om dagen og i tillegg kommer familie og hjem som krever sitt. Jeg har svart på dette flere ganger tidligere, men da har jeg kanskje ikke svart deg? Beklager i så fall det veldig! Jeg har som mål å bli enda bedre på å svare dere i kommentarfeltet!

      Jeg er 1.60 og Fredrik er 1.86 🙂 Så er ganske stor høydeforskjell! Haha, Leo kommer nok til å vokse fra meg!

      Klem

    7. Ingen fare, det er helt forståelig at hverdagen din er travel! Mulig du har svart før altså, men da fikk jeg iallefall svar nå 🙂 takk! Dere er super skjønne alle tre!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg