GJESTEINNLEGG: MIN STORESØSTER

Gjesteinnlegg skrevet av min storesøster

Hei dere! Da jeg tok ferie på fredag kunne jeg nesten ikke vente til å komme til Larvik igjen. Nå er det en måned siden vi så Leo, Jessica, og Fredrik sist, så jeg og samboeren min dro med en gang vi var ferdige på jobb. Turen ned er så lang når man gleder seg så! Leo blir så glad når vi kommer inn, og det er så koselig! Han går rundt med det lure smilet sitt og vil gjerne opp med en gang, da strekker han de små armene sine oppover, og blir veldig fornøyd når han får komme opp.

Jeg har fullstendig glemt hvor liten han var da han ble født, så jeg kommer sannsynligvis til å få et lite sjokk når Noah kommer! Så liten og perfekt Leo var, og fortsatt er, er jeg helt sikker på at Noah kommer til å bli også.

Leo kommer til å være så snill mot lillebroren sin, og jeg gleder meg så til å se de sammen! Det er jo bare 1 år og 9 måneder mellom meg og Jessica, og her er noe mammaen vår skrev i babyboken min etter Jessica kom til verden.

Haha! Jeg var kanskje litt vel glad i å erte Jessica..

Siden vi kom på fredag kveld, har vi vært ute og spist noen skikkelig(!!) gode burgere, trillet rundt i byen i det fine været, og i dag vært på besøk hos bestemoren vår, Leo sin oldemor. Da gikk vi med Leo i bæresæle, han er rimelig fornøyd når han får sitte i den, men noe særlig lett er det ikke. Vi satt ute i hagen til bestemor imens Leo lekte på gresset og var opptatt med å frakte grus fra stien til en plastikkstol, slik at det lagde mye lyd.

Verdens beste Leo. Tante er så glad i deg!

11 kommentarer
    1. Vil anbefale en bæresele som kan brukes på ryggen også, det er mye lettere å bruke når barna er blitt så store 😊

    2. Koselig innlegg 🙂
      Det er 1 år og 3 måneder mellom lillesøsteren min og meg, så kjenner meg igjen i det mammaen deres hadde skrevet 🙂 Vi kranglet så utrolig mye, men nå har vi et supert forhold til hverandre. Ønsker dere en god natt <3

    3. Hei! Vil bare anbefale dere en bæresele fra ergobaby! Jeg har selv ergobaby 360 og den er super! Du kan bruke den på sidene, ryggen og magen! Barnet kan være både fremover vendt og bakover vendt, du får også kjøpt et nyfødt innlegg til den for de minste om du skulle ønske å ha minstemann i bæreselen også!;)

    4. Hei Jessica:) Jeg er en jente på 20 år, fulgt bloggen din en stund. Du er veldig flink og du har en nydelig sønn. Vil ønske deg lykke til med resten av svangerskapet og tiden fremover 🙂 Men jeg lurte på en ting også.. Jeg skjønner at du har en ganske full hverdag..? Og blogg i tillegg, barn å ta deg av, men jeg ville så gjerne spurt deg om noe. Er ikke utrolig viktig, men hadde likt å prate med deg. Trenger ikke noe langt svar, krever ikke så mye. Men lurte på om jeg kunne kontakte deg et eller annet sted? 🙂 Er usikker på om bloggere har tid til å svare, hvis du skjønner. Så kontakter ikke bloggere på Facebook, men kan godt gjøre det hvis du vil det. Og dette handler ikke om at du er blogger, men at du er en ung jente som er gravid + har vært det. Ikke såå viktig altså, men tenkte bare at du kanskje hadde et lite råd f.eks. Du virker så flink og fornuftig 😀 Klem!

    5. Hei Jessica! Visste du at den der bæreselen bare går opp til 11kg? Leo veier sikkert mer enn det allerede. Dessuten så er den ikke så veldig ergonomisk for barnet, vill anbefalle en som barnet sitter bedre i. I den der så henger egenterlig bare barnet, men i til exempel en manduca, patapum eller en ergobaby så sitter barner på rompen.
      En bedre bæresele skulle også være bedre for ryggene deres.
      Ellers håper jeg dere har en fin dag videre! ☺

    6. Hei. Bytt ut baby bjørn med noe bedre. Bedre for både baby og bærer. Ergo er ett godt alternativ! Lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg