EN NY START!

Jeg har virkelig sett frem til at august skal starte med alt som skjer fremover, men likevel var det litt surrealistisk å se på datoen på mobilen min i dag tidlig. 1 august 2016. Alle datoene hvor vi lenge har visst at det skal skje ting nærmer seg virkelig nå, inkludert barnehagestart som er allerede om nøyaktig en uke i dag! En ny hverdag og en ny start. Det blir så spennende!

Jeg merker at tiden er knapp om dagen, og begynner å lure på hvordan det skal bli når andremann kommer. Leo er inne i en periode hvor han krever litt ekstra mye, og det er lite pause mellom slagene for å si det på den måten. Dagen går så i ett nå at jeg tror klokken så vidt er blitt 13:00 når den egentlig er 17:00 på ettermiddagen, så man kan vel si det sånn at det hender jeg føler at tiden ikke strekker heeelt til. 


Så sett bort i fra den veldig kjente tidsklemma som jeg virkelig håper jeg ikke er alene om å oppleve: Livet smiler. Stort sett i hvert fall, haha! Jeg har selvsagt dårligere dager som alle andre jeg også, og det kommer jeg aldri til å legge skjul på. Snarere tvert i mot, det er det så vanvittig viktig å være åpen om. Men nå og de siste månedene har så mye i livet mitt føltes så veldig riktig. Bare det å vente andremann nå om litt over to måneder føles også så annerledes enn sist. Jeg føler meg så trygg på at alt skal gå fint, og jeg føler meg så oppriktig glad. Og så føler jeg at jeg fortjener den gleden, med tanke på hvor tøft det har vært for meg å komme hit.

Nå sitter jeg og koser meg med gutten min på fanget mitt, vi sitter og hører på musikk sammen. Det er sånne stunder jeg lever for ♥ Ønsker dere en nydelig mandag, og håper dere får en flott start på den nye måneden!

16 kommentarer
    1. Hei fine deg <3
      Elsker virkelig bloggen din, du skriver så fint! Jeg skal selv bli mamma
      I oktober for første gang, har vært så redd men etter jeg begynte å lese bloggen
      Din fikk jeg så mye motivasjon til å gjøre det bra! Jeg innså at livet er langt ifra over selv om man blir ung mor! Så tusen takk til deg for at du er så flink til å skrive og dele!
      Kunne du kanskje gitt litt middags tips, som feks hva dere lager til middag når dere har barn og kanskje ikke all verden med tid alltid osv? Bare om du har noen gode tips såklart! Klem til deg

    2. Marianne T: Åh, så koselig altså! Prøver virkelig å forbedre kvaliteten på bildene mine om dagen – Så fint å høre at dere likte dem!

      Ikke sant – forelsket meg helt i det bildet 😀

    3. Koselige bilder 🙂
      Den berømte tidsklemma, føler titt og ofte at jeg ikke heeelt strekker til.Men sålenge man gjør så godt man kan 😀

    4. Hei Jessica 🙂
      Vil du dele hvor det fine bildet er fra? Og hvor du har fått tak i knottene på kommoden til Leo? Har du noen nettsider du anbefaler kanskje?
      Jeg elsker interiør, spesielt på barnerommet, men synes ikke alltid det er så lett å finne noe som ikke alle har 🙂
      Håper du vil svare!
      Er innom bloggen din hver dag og synes du er en fantastisk flink mamma! Håper bekkenløsningen og formen din er snill med deg den siste tiden!

    5. Sandra: Hei Sandra!

      Selvfølgelig! Både bildet og knottene har jeg kjøpt på etsy.com – Det er en fantastisk nettside med mye fint interiør til barnerom. SÅ mye kreativt og fint! Mye håndlaget også.

      Tror jeg bare søkte etter personalized letter picture når jeg fant bildet, og cloud knobs for å finne knottene til kommoden hans 😀

      Kjempekoselig å høre fra dere faste lesere! Håper du fant hjelp i svaret mitt! 🙂

    6. Tusen takk for svar 🙂
      Jeg har absolutt et forbedringspotensial med å legge igjen kommentaren 🙂 men synes det er veldig kjekt å følge hverdagen dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg