DET HAR VÆRT EN FANTASTISK UKE!

UKENS BESTE BILDE:

Leo og jeg storkoste oss med kveldsmat i sengen i tidlig går kveld. Tøfler og innekos! Fredrik knipset et bilde av oss der vi satt som jeg synes var så koselig.

UKENS MATKICK:

Ny gravidcravings, og denne gangen er det noe så sunt som druer! Har spist haugevis av druer denne uken, og Leo skal for tiden absolutt spise alt jeg spiser, så det har blitt noen kurver druer i løpet av uken, for å si det sånn! Leo liker det nesten like mye som det jeg gjør.

UKENS MEST LESTE BLOGGINNLEGG:

Fredrik skrev et veldig fint og åpent gjesteinnlegg denne uken, og det ble ekstremt godt tatt i mot. Jeg tror det er omtrentlig 17 000 unike norske lesere som har lest blogginnlegget hittil. 

Jeg er veldig stolt av han, og jeg ble egentlig også litt rørt etter å ha lest blogginnlegget han skrev. Jeg synes han viser en storhet i det at han innrømmer sine feil, og å i tillegg være åpen om det for så mange mennesker. Er forferdelig glad jeg har fått meg en så ydmyk, god kjæreste og pappa til barna mine. Jeg synes han er et stort forbilde. Les blogginnlegget hans ved å klikke HER ♥


UKENS HØYDEPUNKT:

Det må selvsagt være at Fredrik har hatt ferie, og all tiden vi har fått tilbrakt sammen! Leo har nok også satt enormt stor pris på å bli levert av pappaen sin i barnehagen, og hentet av oss begge. Vanligvis er det jo jeg som gjør begge deler!

Vi må huske på å ta godt vare på forholdet vårt i tiden fremover. Pleie forholdet vårt mellom slagene, noe vi heldigvis har blitt veldig flinke til. Fredrik synes det var ganske rart å tenke på at neste gang han har ferie fra jobben, så er vi blitt til en familie på fire!

UKENS INSTAGRAM-ØYEBLIKK:

Fanget på film! Leo som vet hvor lillebror er hen. Denne gangen var han litt mer voldsom enn hva han vanligvis er når han skal kose med babymagen, men la gå; Synes likevel det er helt herlig å se! Haha!

BJifM8rAl0N

UKENS BESTE INNKJØP:


Uten tvil den nydelige vognposen til babyen. Ble helt overlykkelig når den dukket opp i postkassen tidligere denne uken! Mørk grå strikket, og lys blå på innsiden. Gleder meg så alt for mye til å få tatt den i bruk! I mellomtiden er Leo også blitt veldig opptatt av at den er så myk at han stryker på den hver gang han passerer vognen til lillebroren sin. Haha!

Nå går vi inn i den siste uken med de siste dagene i august, og gleder oss stort til september måned står for tur, og alle gode øyeblikk vi har i vente i årets første høstmåned ♥

13 kommentarer
    1. åå herregud dette er første gangen eg hører stemmen din <3
      så skjønn stemme du har <3 du er bare så pen og en god mor
      ha en fin kveld videre 🙂 <3

    2. Kunne ønske du turte å kjøre på med “lureoverskrifter”. Det er det verste jeg vet hos andre bloggere, men jeg vil bare at du skal komme opp på den jævla topplista for det syntes jeg du fortjener. Hvis du bare gir en heads up til de faste lererne dine om at nå kommer det en periode med “dritt”, så skjønner sikkert flestparten det.
      Men skjønner at det ikke er kult.. Man blir jo så slakta, men…

    3. Anonym: Haha! Setter veldig stor pris på at du synes jeg fortjener det, det skal du virkelig vite! <3

      Har troen på at hardt arbeid betaler seg etter hvert, og så hadde det selvfølgelig vært utrolig morsomt om jeg hadde kommet lenger opp på topplisten. I mellomtiden vil jeg bare gjøre mitt beste med bloggen og sette pris på alle de tusen leserne jeg allerede har!

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg