EN GOD OG EN DÅRLIG NYHET!

Den gode nyheten først: Leo er frisk igjen, han! Jeg vil forresten takke for alle god bedring hilsner til gutten vår. “Jøss. Det gikk da umåtelig fort?” Tenkte jeg når jeg så at feberen ikke kom tilbake, og Leo bare løp rundt som en gal og herjet som om ingenting hadde skjedd. Noe han har gjort siden.

 Altså.. Slipper vi virkelig så billig unna? Så fort? 

Hvilket bringer oss inn på den dårlige nyheten: Nope, vi slipper selvfølgelig ikke unna så billig! Dere skjønner, med min flaks har vi aldri flaks, enkelt og greit. Haha! Jeg ligger rett ut i sengen og det føles ut som noen har kjørt over meg med en buss. Fem ganger etter hverandre. Det er en uke igjen til jeg offisielt er høygravid og jeg er virkelig ikke klar for å være syk, især ikke nå på slutten av svangerskapet når jeg bare vil lade skikkelig opp til tiden vi har i vente som kan vise seg å bli nokså tøff – Men sånn er det nå bare og det er det jammen ikke mye å gjøre med.


Sist gang jeg var syk var faktisk i påsken, når jeg annonserte graviditeten for dere her på bloggen! Det er faktisk hele fem måneder siden allerede. Tenk det, dere. Glemmer aldri hvor oppløftende det var å møte så mye støtte når jeg trodde jeg var døden nær med tanke på hvor dårlig jeg følte meg, og ikke minst med tanke på hvilken vond hemmelighet det var å gå med “alene” oppe i det hele.


Nå har Leo lagt seg for en god stund siden etter å ha spist god kveldsmat med pappaen sin, og jeg er klar for å legge meg litt på sofaen for å synes litt synd på meg selv og for å hvile. Heldigvis har jeg ikke store planene for denne uken, jeg skal til jordmor på torsdagen og til Oslo på fredagen, og det er vel egentlig det. Så planlegger jeg å jobbe beinhardt med bloggen nå fremover, for å forbedre alt som forbedres kan. Men aller først skal jeg bli frisk!

Håper dere alle har hatt en god tirsdag, og i hvert fall en bedre tirsdag enn hva jeg har hatt. Klem!

14 kommentarer
    1. Da er vi to! Jeg er 31 uka da, og skikkelig forkjølet etter at jenta mi har vært syk noen dager. Feberen kom også snikende til kvelden, sammen med grusom øreverk. Måtte ty til en Paracet nå, noe jeg ikke liker når jeg er gravid. Men det skal vist nok være bedre for den lille i magen å dempe feberen enn å få høy feber, så satser på god søv i natt. God bedring til deg, håper vi begge blir frisk raskt! 😊

    2. Monica: Uff, da! Det samme gjorde den her, og jeg som deg liker virkelig ikke å ta paracet når jeg er gravid, men det må jeg nok om feberen blir høyere her og 🙂

      Masse god bedring til deg også – Det håper virkelig jeg også at vi begge blir! <3

    3. God bedring, håper du snart blir bedre! Tar på å bære frem et barn, men snart har du premien i armene dine <3

    4. Huff, ikke særlig morsomt at du er blitt syk, men tenk positivt det er alltid en grunn til at vi blir syke, det er kroppen sin måte å si ifra på at nå trenger jeg hvile 🙂
      Masse god bedring <3

    5. Uffda, dumt å høre at du har blitt syk! Sender masse gode klemmer din vei, og håper du kommer deg på bena igjen så fort som mulig <3 <3

    6. Uff, så kjedelig! Men berre tenk at det er bedre no enn om 2-3 veker, kjipt å vere sjuk når fødselen er igang :/
      Forresten, kor er hua hans fra? Den var heilt nydelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg