AKKURAT DET JEG TRENGTE!

God tirsdag, alle sammen!

I dag sto jeg opp sammen med guttene når de skulle dra avgårde til barnehagen, og vi hadde en koselig start på dagen mens solen skinte inn gjennom de store vinduene i stuen. Når man først er kommet seg opp av sengen, enda hvor tidlig det egentlig er, så er det faktisk ikke så aller verst altså.

Plutselig var klokken 08:00 og guttene dro avgårde etter mange hadeklemmer. Jeg fikk slappet av hjemme og sov noen timer, noe som virkelig var nødvendig for meg i dag, før jeg vagget avgårde ned til byen på vei til jordmortimen min i 12-tiden. Og nå snakker vi skikkelig vagging, jeg føler meg rett og slett som en pingvin når jeg går bortover gatene nå, og det blir verre for hver dag som går. Haha! Timen min var klokken ett, og den gikk helt strålende. Den nest siste kontrollen min hos jordmoren min! Litt vemodig var det, men så har jeg jo enda en kontroll igjen, og godt er det. Alle prøvene vi tok i dag var så og si perfekte, og vi merket begge at han har vokst veldig mye bare fra sist kontroll!

Jeg fikk også med litt ammeinfo og et lite gravidmagasin fra jordmoren min, og klarte ikke å dy meg når jeg gikk innom butikken på vei hjem fra kontrollen – jeg måtte selvfølgelig kjøpe med det nye favoritt-babymagasinet mitt også! Så jeg koste meg skikkelig når jeg var hjemme en liten halvtime før jeg skulle opp for å hente Leo i barnehagen. Bare det å slappe av med et pledd på sofaen sammen med snacks og masse lesestoff om baby og den siste tiden som gravid. Skikkelig koselig ventetid, og akkurat det jeg trengte i dag ♥


Leo var altså så blid når han kom hjem i dag! Og enda blidere ble han når Fredrik kom hjem fra jobb også. Nå er plutselig alt så fryktelig tungt med den svære magen i veien, og det at jeg de siste nettene har hatt mye vondt bidrar jo også til at jeg bruker mye tid til å slappe av. Selvfølgelig kommer også den dårlige samvittigheten for at jeg ikke får lekt like mye med Leo som jeg skulle ønske at jeg kunne..

Nå håper jeg bare at jeg har slappet av nok i dag til at kroppen føles litt lettere etter hvert. Det blir uansett veldig fint å tilbringe tid med mine fine to i dag! Nyt tirsdagen ♥

8 kommentarer
    1. Det er SÅ spennende at dere snart sitter med Noah i armene deres!! Føles ikke så lenge siden du skrev at dere hadde fått Leo og nå har dere veeeldig snart plutselig lillebror hos dere også!<3 lykke til med den siste tiden og med keisersnittet!:)

    2. Jea: Ja, det er virkelig!! Den siste tiden nå flyr avgårde og det er under tre uker igjen til vi sitter med ham i armene våre nå :-O

      Tusen hjertelig takk, du <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg