JEG KLARER IKKE Å LA VÆRE..

Ja… Så skulle jeg jo ikke kjøpe mer babystæsj jeg nå da. Ser jo hvor lang tid det tok før jeg måtte se det slaget tapt.. Haha! Sånn er det. Jeg klarer ikke å la være, er livredd for at vi skal føle at vi mangler noe til Noah når han kommer så jeg forsøker å helgardere meg så mye som overhode mulig. Men så sørger jeg i hvert fall for at jeg kjøper ting som jeg vet at vi følte sist at vi ikke kunne hatt nok av. Litt ullsokker og diverse ble derfor med hjem til minsten, og noen fine nye pysjer til Leo! Og det trengs, for Leo vokser omtrent ut av klærne sine fortere enn jeg rekker å komme inn i ny svangerskapsuke..

Du må ikke vokse så fort, “lille” vennen min! Han er 18 måneder på onsdag og jeg nekter å innse at vi straks har en gutt på 1,5 år i hus.


Ellers er egentlig Leo helt frisk og fin igjen, men for å være helt sikker har han vært hjemme fra barnehagen i dag. Fredrik har hatt sykt barn dag, og vi har bare tatt det ganske med ro! Jeg lagde en kjempedeilig lunsj til oss i dag, og det er en av få ting jeg har orket i dag, sammen med den lille shoppingturen som jeg nå ser at jeg egentlig kunne vært foruten med tanke på formen min.

Jeg tror faktisk ikke at gutten vår holder seg inne i magen til vi er kommet til datoen for keisersnittet i oktober slik jeg har kjent det på kroppen de siste dagene. Dere skulle bare visst, nettene for meg blir et kapittel i seg selv. Haha, må jo bare le av det i ettertid. Så jeg prøver å lade opp. Kroppen min skriker at den må slappe av, og hodet mitt forteller meg at jeg må rydde, vaske og styre på i det uendelige. Fredrik tar mye ansvar her hjemme om dagen, så da får jeg jo i hvert fall ikke slitt meg helt ut. For om han ikke hadde vært her nå hadde jeg nok holdt på med vasking og diverse til sene natten. Skikkelig redebygging i gang her nå, altså ♥

Nei, nå skal jeg komme meg i seng her. Torsdag i morgen allerede, og det skal bli en så herlig dag. Det har jeg bestemt meg for!

10 kommentarer
    1. Haha tuller du?? Sykt barn dag også er dere rundt i byen på shopping/lunsj?? I tillegg så skriver du om det på bloggen 😀

    2. Nina:
      Ved sykt barn dag, så er det ingen regel som sier at forelderen må sitte inne med barnet… 🙂
      Hadde det vært Fredrik som var syk, så ville det vært en tabbe å dra på shopping og skrive om det etterpå… Men det er Leo som har vært syk, som nå er frisk… I BHG må barnet ha vært feberfri i 24 timer før det får komme tilbake i BHG, dette for å unngå å smitte andre… Ved oppkast må det ha gått minst 48 timer fra siste oppkast før barnet kan gå i BHG igjen..
      Og siden Jessica er høygravid og er i ganske dårlig form til tider, så har Fredrik fullstendig rett til å ta ut sykt barn dag selv om Jessica er hjemme 🙂

    3. Nina: Tror du misforsto. Jeg lagde lunsj her hjemme. Var en liten tur nede i byen med Leo nå i ettermiddag, ettersom Leo egentlig er helt frisk (hadde ikke dratt med meg et sykt barn til byen) men vi prøvde å sende han i barnehagen i går, og da hadde han hatt ingen/liten matlyst og vært utilpass, til tross for at han var helt fin når vi var hjemme igjen fra barnehagen. Han har også vært helt fin i hele dag, ellers hadde jeg naturligvis ikke dratt med meg han ut til byen.

      Men siden han var utilpass og ikke hadde matlyst når han var i barnehagen i går, bestemte vi i samråd med de ansatte i barnehagen om å holde han hjemme i dag.

      Jeg ville egentlig holde dette for meg selv, men siden jeg tydeligvis må forklare meg så får det bare gå:

      Jeg slet helt vanvittig med kraftige kynnere og diverse natt til i dag og måtte ha kontakt med helsepersonell, så det hadde ikke vært forsvarlig at jeg hadde vært hjemme alene med Leo i dag. Og siden barnehagen også rådet oss sterkt til å holde han hjemme på grunn av hvordan han var de timene han var i barnehagen på tirsdag (til tross for at han, som allerede skrevet, var helt fin utover dagen når han kom hjem), så måtte Fredrik ta seg en sykt barn dag.

      🙂

    4. Stakkar… Ser han er litt rød i kinnene, men godt han var fin i formen. Ha en fortsatt fin uke og kos dere 🙂

    5. Bedre å ha for mye tøy, enn for lite ihvertfall! Så kan du jo bare gi bort det som ikke blir brukt, til noen som trenger det, slik du gjorde med Leo sine gamle klær! Så noen får nytte av at du hamstrer så mye da, haha! 😀
      Håper du har hatt en fin torsdag så langt! 🙂
      God klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg