ET STORT HØYDEPUNKT

God lørdagskveld ♥

Her har den blitt tilbrakt godt plantet i sofaen! Jeg har ønsket gravidkvalmen velkommen nok en gang, vi har storkost oss med hjemmelaget pizza på menyen, og Leo sovnet tidligere i kveld på brystet til Fredrik på sofaen ved siden av meg. Akkurat slik vi liker å avslutte en god lørdag. Så nå gjenstår det bare litt kjærestetid før lørdagen er over for godt!

I går banket det på døren omkring 20.00 Jeg skjønte ikke hvem det kunne være, og Fredrik gikk straks for å åpne. Plutselig kommer jeg på det! Søsteren min skulle komme innom en tur, før hun skulle videre til Porsgrunn for å besøke samboeren sin på jobb! Dette hadde jeg naturligvis glemt å fortelle Fredrik, så han ble stående som et eneste stort spørsmålstegn i ytterdøren vår når han åpnet og så hvem som sto der. Haha! Vanligvis når søsteren min eller andre i familien kommer på besøk blir de gjerne sovende over hos oss også, så da er det jo greit at vi begge vet om det på forhånd – men søsteren min skulle jo bare innom en liten tur på besøk.

I dag kom hun tilbake på et lite besøk siden samboeren hennes som sagt jobber i Porsgrunn for tiden, og da dro hun dit for helgen for å kunne tilbringe tid med ham når han har fri fra jobb på kvelden og ettermiddagen. Når det er så kort avstand fra Porsgrunn til Larvik passer det oss helt ypperlig at hun har muligheten til å komme hit på morgenen og formiddagen – så i dag har Fredrik vært en tur hos kompisene sine for å se litt fotball, mens Leo, søsteren min, og jeg har vært en tur nede i byen og lekt med Leo på torget. Kjempekoselig!






Det var virkelig helt supert med et siste besøk av Leo sin tante før babyen kommer. Søsteren min går på skole og har ikke mulighet til å komme tilbake på besøk før etter lillebror er kommet til verden, og et hvert besøk av søsteren min eller familien min generelt er et stort høydepunkt for lillemann. Han storkoser seg sånn i deres selskap! Sånn er det jo med alle han kjenner da, selvfølgelig også med familien til Fredrik ♥ Den gleden han har av familiene våre er så ubeskrivelig stor!

Håper helgen deres har vært helt strålende hittil 🙂 Jeg skal legge fra meg alt nå og bare kose meg med en fin film og Fredrik. Det er så viktig å sette av tid til hverandre! Håper på en god natt slik at jeg er skikkelig opplagt til en fin søndag i morgen. Klem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg