MAMMAPERMISJON

Hei dere! Ny mandag, og en ny uke er i gang. Den siste uken i september, faktisk!

Utrolig gøy at september innen få dager er over! Kan vi bare ta noen sekunder til å tenke på at det nå snart er kun 3 måneder igjen av 2016? For et minnerikt år det har vært hittil, og jo eldre jeg blir – jo fortere går årene. Skvetter litt av tanken på at jeg er over halvveis til 30! Her har jeg sovet litt for lenge i dag, og slumret alarmen litt i overkant mye – men Gud så herlig det var å bare sove uten å tenke på hvor mye klokken var. Det er så tomt her hjemme uten guttene, så når jeg sto opp følte jeg meg litt alene. Jeg har i grunn et litt blandet forhold til å være helt alene, og da spesielt hjemme. Det kan være så deilig av og til, men samtidig føler jeg ofte at noe mangler.  Men likevel har jeg ikke følt meg helt alene fordi gutten vår i magen beveger seg såpass mye  ♥


I dag er faktisk dagen jeg skulle ha gått ut i mammapermisjonen min om jeg hadde vært ute i “vanlig” jobb. Det er så rart å tenke på! Jeg har jo bare gått fra den ene permisjonen til den andre. Akkurat nå synes jeg at tanken på å skulle ha en fysisk jobb som jeg skulle gått til hver eneste dag frem til 3 uker før termindatoen er ganske tung, så jeg er veldig glad jeg har jobben jeg har nå, hvor jeg kan jobbe hjemmefra og ikke er avhengig av å gjøre mye fysisk arbeid. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde klart å være i full “vanlig”  jobb med alt som innebærer å være gravid på slutten av svangerskapet nå. Det er jo nesten slitsomt bare å puste. Haha!

Nå går vi bare og venter på morgendagen med et sykehusbesøk på timeplanen. Frem til det er det bare sengen og serier, samt mengder med kos med Leo som står på planen. For i morgen skal vi nemlig på forundersøkelse til keisersnittet! Håper alle har hatt en flott mandag! Her er både liten og stor klare for en ny, spennende uke ♥

6 kommentarer
    1. Så flotte bilder av deg Jessica! <3 Håper alt går bra på sykehusbesøket i morgen! 🙂
      Ha en fin kveld videre! <3
      Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg