DET STORE SPØRSMÅLET

God kveld, dere!

Jeg har nevnt det en gang tidligere etter jeg hadde vært på siste del av innspillingen, men siden det er kommet inn såpass mange spørsmål på Facebook og andre sosiale medier tenkte jeg det var like greit å dele det i et eget blogginnlegg slik at alle leserne mine får det med seg og slipper å lure fordi jeg ikke får svart dere alle! For når blir episoden vår av Kjære mamma vist på tv-skjermen? Svaret på det er faktisk allerede neste uke! Så onsdag 5 oktober klokken 20.00 må dere altså krysse av på timeplanen, for da blir endelig episoden vår vist på tv2 livsstil ♥ Jeg kommer til å nevne det her inne samme dagen også, for å være helt sikker på at alle får det med seg. Hehe 🙂 

Den nye sesongen av Kjære mamma startet jo for et par uker siden, og dere kan tro Fredrik og jeg har fått med oss hver eneste episode. Haha! Og det er ikke bare fordi vi skal være med selv altså, men fordi det er et så utrolig koselig og ekte program. Nå som jeg er så høygravid og hormonell sitter jeg ofte og gråter fordi jeg blir så rørt, så kommer nok til å sitte å hulke som en liten unge når det er vår episode som skal vises. Haha! 


HER kan dere lese mine tanker omkring deltakelsen i programmet som jeg delte når jeg avslørte at vi skulle være med. Dette er jo det første jeg er med på som blir vist på tv, så det er fryktelig spennende. Og litt skummelt. Blir morsomt å slippe dere litt nærmere inn! Jeg var jo 20 uker på vei når det ble spilt inn også, altså halvveis i svangerskapet, og hadde ikke fylt 18 år enda en gang. Jeg gleder meg veldig til å se episoden (Selv om jeg kommer til å være dødsnervøs i forkant) og håper virkelig dere vil få det med dere! 

God klem!

9 kommentarer
    1. God kveld fine deg<3 Jeg gleder meg som et lite barn til å få se episoden deres!! Ha en fin kveld videre <3

    2. Gleder meg veldig til å se dere på skjermen! Du virker som en utrolig oppegående og flink mamma, du imponerer virkelig! Har selv termin om et par dager (førstegangs) så det er utrolig gøy å følge med på bloggen din. Du er et flott forbilde for mange 🙂 stå på, du gjør en fantastisk jobb!

    3. Går den i reprise? Fordi jeg er på hytten, der vi har begrenset mer kanaler når dette går 🙁
      Digger bloggen din 🙂
      Klem <3

    4. Oda: Hei du <3

      Jeg vet med sikkerhet at den går i reprise samme kveld klokken 23:30 - men da er du kanskje fortsatt på hytten? Jeg har flere lesere som har lurt på det samme, så jeg skal spørre de i produksjonen etter at episoden vår er sendt, om når den eventuelt blir sendt i reprise utover vinteren eller høsten. Det regner jeg med at den blir!

      Ellers kommer den til å ligge på tv2sumo - og første episode man ser der er jo gratis om jeg ikke husker veldig feil 🙂

      Klem!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg