I DAG ER DAGEN!

Jeg skal virkelig ikke lyve til dere, etter at jeg omsider fikk sove i natt var jeg helt nervevrak når jeg våknet opp i dag tidlig. I kveld skal nemlig episoden vår vises på TV, og jeg prøver å forberede meg mentalt på alle tilbakemeldingene som kan komme til å dukke opp. Ja, samt det å skulle se seg selv på tv i det hele tatt. Det er jo i grunn bare surrealistisk, og jeg håper jeg ikke ser alt for sliten ut. Haha, neida! Joda 🙂 Jeg håper vi sitter igjen med en skikkelig god følelse etter at episoden er sendt – og at vi sitter igjen med at vi føler vi ble fremstilt akkurat slik vi er!

Fredrik har nok ikke en like stor klump i magen som det jeg har akkurat nå, for å si det sånn! Jeg har allerede sett på en liten før-promotering, og kan ikke si jeg ble noe mindre nervøs av det. Haha!


Noen har lurt på hvorfor jeg vil “utsette” meg selv for så mange kritiske blikk ved å åpne hjemmet mitt på den måten på TV, når jeg allerede vet at vi er i en posisjon til å bli massivt kritisert på grunn av alderen vår. Jeg meldte meg på for å være med å bidra til å vise at det ikke er noen fasit på det å være en god mamma. Gode mødre kommer i alle aldre, med alle mulige slags oppdragelsesmetoder, og ubegrenset med måter å gjøre ting på og å håndtere ulike hverdagssituasjoner på.

Vårt fokus er kun på å gjøre vårt beste for barna våre og å gi dem en trygg og god oppvekst. Vår familie er kanskje ikke som alle andres siden guttene våre har veldig unge foreldre, men det skal nok bli ordentlige folk av dem også til slutt 😉

Hvis du har lyst til å få det med deg kommer programmet vårt på Tv2Livsstil i kveld klokken 20.00 

Klem!

123 kommentarer
    1. Får ikke sett episoden, men håper du blir fornøyd med den! 🙂 Kan du legge ut noen klipp her på bloggen, visst du får lov til det, slik at jeg kan få se litt av det? 🙂
      Stor klem <3

    2. Gleder meg til episoden 🙂 Du har vært en fantastisk mot til Leo så langt og kommer til å være en like god mor til begge guttene fremover <3

    3. Har det på opptak og gleder meg veldig mye 🙂 Liker programmet veldig fra før men ekstra gøy når man vet litt om dem man ser på fra før 🙂

    4. Æææ! Gleder meg! Da har jeg noe ogse på i kveld, men jeg venter på at samboerem kommer tilbake fra forsvaret!:D

    5. Jeg jobber til sent ikveld, så får ikke sett det.. Finnes det et sted man kan se det på nettet eller noe lignende?

    6. Dyktig imponert👏. Du viser at ALDER HAR INGEN BETYDNING😊. Du er “mamma” og folk skal ikke dømme ut fra tallene som står på fødselsattesten.
      Du er knall tøff som stiller på tv. Nå får vi krysse fingrene for alle bedrevitere kan få slengt sine fordommer rett i “tryne”. Stå på, du er bra nok❤.

    7. Jeg sitter og ser på akkurat nå og det er så utrolig koselig å se på!!! Jeg har egentlig aldri hørt din eller Fredrik sin stemme så det var veldig artig å høre for første gang! Bloggen din er så koselig å lese og jeg gleder meg til å se lillebror! Lykke til videre!!!

    8. Wow! Jeg er så imponert over deg Jessica. Du har all grunn til å være stolt over deg selv og guttene dine!:)

    9. KJÆRE Jessica! FOR en FANTASTISK rørende og vakker episode! Så herlig å få ett enda større innblikk i livene deres! Du & Fredrik er SÅ søte sammen og så fantastisk gode foreldre for søte lillestore Leo!
      <3 ble helt rørt til tårer av hva Fredrik sa til deg!:)
      STÅ PÅ! Og masse lykke til med nr 2!

    10. Hei! Jeg har akkurat sett ferdig episoden og jeg må bare si: wooow! Det var så fint å se dette, hvor vi fikk se enda mer enn hva bloggen viser, se dere i action. Jeg må bare si at jeg sitter her veldig imponert! Du og familien din er helt fantastiske! Du er så himla sterk og jeg vil påstå at du takler mammarollen mye bedre enn de fleste, uavhengig av alder. Kjærligheten du viser til familien din lyser igjennom! Det var utrolig herlig å se! Må også si at jeg gråt en skvett på slutten jeg også.

    11. Dette er den fineste episoden av Kjære Mamma jeg har sett! Rett og slett. Kjente eg så utrolig godt igjen i alt du sier, hva du tenker om hva andre mener og ja.. Ble selv mamma som 17 år, så fikk litt flashbacks nå. Du er en super mamma Jessica, aldri tenk noe annet!❤️❤️

    12. Jeg er kjempeimponert over deg som person og mamma, i tillegg til Fredrik som pappa! Dere er så modne og dyktige, verden burde virkelig hatt flere unge mødre som deg! Stå på, heier på deg!!

    13. Har sittet å sett på episoden:) dere er fantastiske foreldre og det var utrolig koselig å se dere”live” , har fulgt deg på bloggen en lang stund og jeg må si som mor til en på 19 at du er en herlig god mor❤️Tusen takk for at dere deler stooor klem

    14. Hei! Så nettopp episoden, og vil si du fortjener en klapp på skuldra! Du er kjempeflink 🙂 drit i hva andre måtte mene. You go girl! Blir spennende med en ny bebis, og du greier dette helt sikkert like fint som med førstemann. Ha en fin kveld videre 🙂 Silje.

    15. Sitter her med frysninger og tårer!
      Du er bare råå Jessica. Er selv ung mamma og vet akkurat hvordan det er.
      Dere er tøffe som gjorde dette, og har all grunn til å være stolte!
      Stor klem.

    16. Jeg kjente jeg ble glad og stolt over episoden deres nå. Jeg ser hvor bra Leo har det med dere som foreldre. Håper dere begge er stolte!
      Episoden var utrolig koselig! Aldri glem tilbakemeldingene fra de andre mødrene, for dere har vist hvor bra dere takler dette 🙂

    17. Åherregud! Aldri hør på noen dustekommentarer noensinne igjen! Dere er jo så gode! Jeg gråt noen ganger, man skulle ikke trodd du var så ung! Du er jo så voksen! Også må jeg bare si at det var ekstremt merkelig og høre stemmen din, og ikke bare se bilder! Dere er noen fantastsiske foreldre! Folk som mener noe annet, kan bare gå og spise en bolle ellernoe! Og leo er jo bare så ekstremt vakker!<3. Stå på!<3

    18. Hei, Jessica! Leser bloggen din fast, men har aldri kommentert før. Så episoden nå, og tårene renner. Herrefred, så flinke, skjønne og voksne dere er. Stå på, begge to. Jeg er 22 år og full av beundring. Du er jammen rå!

    19. Dette var virkelig rørende å se på! Fyflate for en fin familie du har.. Du er så reflektert og omtenksom.. Tårene trillet på slutten av episoden. Får så lyst til å gi deg en god klem! Dette greier dere med glans! Stå på kjære deg<3

    20. Jeg er så UTROLIG imponert over deg og Fredrik! Dere viser mer modenhet enn mange 25-30åringer gjør. Kjærligheten mellom dere tre var helt tydelig, dere er en nydelig familie. Lykke til med minstemann, det går nok kjempefint!❤

    21. Å, for en fantastisk og rørende episode.
      Det bare bekreftet enda en gang hvor gode, kjærlige og flinke dere er.
      Takk for at vi fikk følge noen dager i livet deres på tv

    22. Du er helt fantastisk! Satt å gråt når jeg så det. Har venta lenge på episoden! Stå på!!

    23. wow jessica for en mamma du er !
      fikk ett helt nytt bilde av deg ! du er en fantastisk mamma for leo! du skal aldri tvile på deg selv , for du gjør en så utrolig bra jobb ! du kommer til å klare tobarnsmamma rollen fantastisk ! du er en person man burde se opp til!
      jeg venter selv mitt andre barn som 23 åring og dattera mi kommer til og være 2 år når neste kommer !
      stå på , du er fantastisk

    24. Det var en veldig fin episode med deg og familien din. Du er veldig voksen og reflektert for alderen. Tenk om alle var sånn. Du har så rett, alder gjør en ikke til en god mor. Du er den beste mamman for dine barn. Vær stolt av deg selv, og ikke hør på om noe skulle mene noe annet.
      Nyt hverdagene med den lille som snart kommer, husk at det er lov å be om hjelp. Du blir ikke noe dårlig mor av det. Heller bedre. Du må ikke slite deg ut og det er viktig at du får hvile, og at dere får pleie forholdet.
      Ønsker dere masse lykke til!

    25. Hei 😊 Har nettopp sett episoden din på TV, og må si jeg er mektig imponert over deg og Fredrik! Du er veldig sterk og virker som en fantastisk god mor for Leo!
      Lykke til med siste innspurt av graviditeten, og som mamma til 2 😊

    26. Hei Jessica!
      Så episoden akkurat nå, og jeg må bare si at jeg er veldig imponert over både deg og Fredrik 🙂 var veldig koselig å få et lite innblikk i hverdagen deres, og det ser ut som dere har det kjempefint! 😀 du har jo fremstått som veldig moden på bloggen, og det ble bekreftet så til de grader i denne episoden! Jeg vil ønske dere lykke til videre, og lykke til med en liten en til 🙂
      Klem, jeg heier på dere!

    27. Finaste Jessica vær stolt over deg selv. Du og fredrik gjør en så god jobb for Leo,❤️ Satt med tårer i øynene i hele denne episoden av dere. Fantastisk asså❤️❤️ Er selv gravid med nr 3. Du vet hvordan det er å vær hormonell å følsom. Jeg er så imponert hvordan dere har det. 👏🏽 Jeg klapper med hendene hvor stolt jeg er. Å gi F i hva andre sier. Du er ei fantastisk mamma❤️ Å det har du vist både på bloggen og nå på tven! Masse lykke til med baby nr 2, og dette klare dere lett👍🏻 Å han Leo er bare heilt nydelige. 💙

    28. Fekk et helt annet inntrykk av deg jessica! Kjempe god mor:)) håper du lager videoblogger nå fremover så vi får se mer av deg og familien din!

    29. Dritbra episode!!! Dere er en flott familie, heldige sønnene dine!!!! <3333 har fulgt bloggen din lenge og du er bare rååååbra!!!!! Har ikke ord til å beskrive hvor flotte dere er. Stå på jessica og fredrik, love you all!!!!!

    30. Kjære søte, gode, flinke Jessica (og fredrik). Jeg sitter å gråter av den fine episoden deres. Jeg er 25 og gravid med nr. 1 og kan bare håpe at vi blir like flinke og søte som dere! Leo kunne ikke hatt det bedre, og den lille i magen er heldig som får dere til foreldre og Leo som storebror. Bravo!

    31. Hei Jessica!
      Så dere nettopp på tv, og jeg må bare få si det som nok er sagt mange ganger før, du er en god mor! Mange kommer til å være uenige med deg så lenge du lever, og fordommer mot både det ene og det andre kommer du til å møte. Men la det ikke knekke deg. Hvis noen er uenig, så diskuter med dem, bli evt enige om å være uenige. Forskjellige meninger er sunt, så lenge man ikke låser seg. De som dømmer kan bare ryke og reise, de lever ikke i dine sko! Du er tro mot deg selv, og det er et godt karaktertrekk! 🙂 Lykke til med fødselen 🙂

    32. Så flinke dere er , så rolige, omsorgsfulle kjærlige og de beste foreldrene Leo kunne hatr. Må innrømme at tårene trillet på slutten 💗 Lykke til ned nummer 2 , jeg syns nr 2 var mye enklere en å få nr 1 ☺️ Tryggere i morsrollen og på deg selv . Lykke til☺️

    33. Noe så fint å se på! elsker kjære mamma, og dette var noe av det beste! var spent på å få se dere. Nyt tiden som snart 2 barns mamma, skru opp selvtilliten din og ta godt vare på den lille familien din videre 🙂 du så absolutt flott ut!

    34. Jeg gråter enda jeg, haha 😂 For en nydelig familie dere er! Fant nettopp ut at vi også får en nummer to i rekken, vi er heldige som har muligheten til å få barn ❤️

    35. Fineste lille familien! Leo og lillebror er heldige som har dere to som foreldre, det lyser kjærlighet og omsorg av dere og det at dere er unge har ingenting å si. Dere er de beste foreldrene guttene deres kunne fått! <3 Må innrømme at jeg fikk klump i halsen når jeg så tilbakemeldingene du fikk og reaksjonen din, så absolutt fortjent alt sammen!

    36. Kjempe flinke foreldre, men ta til deg rådene du får 🙂 Det er LOV å ha barnefri en gang i blant, tenk at alle andre har det og det er helt normalt. Og bruk prevensjon, hihi 😉 Ellers synes jeg episoden var heldig, du har ingening å være nervøs for 🙂 Moro å se hvordan dere bor og høres ut!

    37. Jessica! Jeg sitter her med tårer i øynene. Jeg visste at dere var fantastiske, men herlighet så imponert jeg er! <3 Dere er nydelige alle tre. <3 🙂

    38. du er en kjempegod mamma, og jeg fikk et HELT annet og nytt intrykk av både deg og fredrik! Er så vanskelig å bli kjent med en person du aldri har hørt stemmen ordenltig til, eller sett bevegelser av, men nå har jeg det og dere var begge helt annerledes enn jeg hadde sett for meg! Dere er så flinke stå på.

    39. Nettopp sett episoden deres, og jeg sitter her med tårer i øynene. Jeg er så utrolig imponert over dere! Dere begge to er virkelig fantastiske foreldre for Leo, og det blir dere for lillebror i magen også. De begge to er så heldige som har så flinke og gode foreldre som dere, det har dere allerede bevisst gjennom bloggen, men å se episoden forsterket hele inntrykket. Stå på videre! <3 <3

    40. wow! ble nesten rørt av å sitte å se på dette! du er så utrolig flink mor og kjæreste! du stråler noe enormt og jeg tror du vil klare helt utmerket å være mamma til to!
      klemmer fra fast leser <3

    41. Fysøren! Søte,herlige deg. Det var så kjekt å se deg på tv, og alle de flotte tankene jeg hadde om deg fra før ble virkelig bekreftet, om ikke mer. For en flott familie dere er ♡

    42. Så nydelig den episoden var! Dere virker jo helt fantastiske alle tre 🙂 Som personer kunne dere vært et par i 30-årene, dere er modne og reflekterte, men også veldig kjærlige og omsorgsfulle. Man ser så tydelig hvor fint dere har det sammen og at forholdet deres er sterkt <3 Stå på videre dere 🙂

    43. Du klarte deg kjempebra. Enig med hva alle sammen sa, du er verens beste mamma for Leo. Alder ingen hindring uansett alder når man er oppegående og det er du. Meeen kjære deg, ikke vær så stolt når det gjelder å få hjelp og litt barnevakt. Når du får 2 trenger du litt avlastning. Du behøver ikke bevise noe som helst etter din”opptreden” i kveld.

    44. Episoden var nydelig! Gråt sammen med det under tilbakemeldingene du fikk! Du og Fredrik takler å være foreldre på best mulig måte! Lykke til med nr 2 som straks kommer til verden 🙂

    45. Kjempekoselig å se på dere i dag. Kjempeflinke er dere. Jeg var selv 16 da jeg fikk min første 21 med andre og 38 og 40 med de to siste. Lettere å være ung syns jeg 😀😀😀lykke til med neste mann og livet videre blir bare så flott.

    46. Du har all grunn til å være stolt av familien din, for ikke å snakke om deg selv! Selv ble jeg rørt av å se episoden med dere, og hvordan dere er som familie. Du kommer til å bli en helt fantastisk tobarnsmamma, og Fredrik en like fantastisk pappa til begge guttene. Heldig du som har så flotte gutter rundt deg 🙂

    47. Å herregud! Så fantastisk, så nydelig. Ble rørt selv av hva andre mødrer sa. Ord strekker nesten ikke til, det er så tøft å se dere stå fram som unge foreldre og gi litt faen i hva andre mener. Fantastisk!

    48. Fin og koselig episode 🙂 Du har all grunn til å være stolt av gutta dine og deg selv! Ble helt rørt når jeg så tilbakemeldingene du fikk. Jeg fikk nesten lyst på nummer 2 jeg nå. Fin familie <3

    49. Det var en veldig fin episode av dere, du hadde ingenting å være nervøs for. Ser at du er en kjempe god mamma for Leon og det blir du for Noa og, flinke foreldre begge to. Heier på deg <3

    50. Ser du har fått mange fine kommentarer, men må si noe jeg å! Tårene rant i slutten av epiosoden. Det var kjempe gøy å høre stemmen din, se hvordan dere er sammen og alt. Dere er så flinke og jeg blir litt stolt av å se dere. Håper virkelig du tar til deg alle kommentarene fra de andre mødrene og fra oss blogglesere! Du er herlig og vi heier på deg!<3

    51. Kjære Jessica, så utrolig fin episode med deg. Dette klarer du 110% og vet det er mange som ikke tror at dere klarer det, men det motbeviser du. Ikke noe dumt med å åpne hjemmet ditt på den måten. Dette gir bare et bedre innblikk og du får enda mer respekt. Så må jeg bare spørre deg om hvordan du får tid til å blogge tre ganger dagelig og være en så utrolig god mamma til Leo (og snart den lille prinsen). Fin og rørende episode. Ble svært imponert over holdningene dine om at dere skal ta ansvar og ikke minst mannen din/pappaen til Leo. Flott familie <3 Masse lykke til med neste mann og lykke til videre som familie 🙂 Fra nå skal jeg lese bloggen din:) <3
      STORE klemmer og ønskelykninger fra Mia Elisabeth Backer-Grøndahl <3

    52. Kunne du lagt ut episoden på bloggen?? Jeg fikk ikke sett det :/ elsker bloggen din forresten, dere er kjempe gode! 😀

    53. Den beste kjære mamma episoden jeg har sett. Dere er herlige. Du er herlig. Så voksen og reflektert. Vær stolt av deg selv og hva du har oppnådd i livet ❤️
      Klem fra en mamma som er litt eldre enn deg! Alder har 0 betydning, sålenge man gir barnet det det trenger. Og det gjør dere mer enn bra nok.

    54. Utrolig fin episode!! Ble sååå overrasket over hvordan du var i væremåten, stemmen var feks helt annet enn jeg hadde sett for meg, skikkelig rolig og behagelig stemme! Du er et godt forbilde, jessica.

    55. Hei du:)
      Jeg kunne (nesten) vært din mor i alder, og må bare få lov å si HEIA DEG ALTSÅ!!!
      For et pågangsmot skal man lete lenge etter. Alle som har fått barn, vet hvor tøft det kan være. Også velger dere å få nr2… Jeg bøyer meg i støvet for deg og Fredrik. Du er fantastisk mamma Jessica, aldri la noen si noe annet!!!
      Den fantastiske skjønne gutten din er så heldig som fikk akkurat deg som mamma!
      Kanskje han om noen (mange!) år kan komme en tur til Porsgrunn og bli kjæreste med vesla mi? Hihi
      Men seriøst, masse lykke til videre i livet Jessica! Husk å vær ung, ta vare på kjærligheten, la Fredrik lage middag og kos dere med gutta deres❤️
      Stor klem fra ei mamma i Porsgrunn

    56. Heier på dere. Et nydelig program. Ønsker dere alt godt i livet, og dere kan virkelig være stolte av dere selv. Tror ikke dere trenger å bevise noe, så ta imot hjelp om dere kan. Litt kjærestetid fortjener dere også! Hilsen “nesten nabo” rett nede i gata

    57. først å fremst jessica wow sier jeg bare er bare så innmari innponert over deg å alt det du har klart å få til til tross for at du var 16 når du ble gravid første gange <3 du virker som en reflekterende og voksen dame hadde jeg møtt deg uten å ha lest blogge eller sett kjære mamma ville jeg trudd du hadde vært mye eldre
      stå på å la fredrik ta vare på deg å gutta det fortjener du !
      klem fra " ung" mamma (27) fra fredrikstad

    58. Første gang jeg har grått av Kjære mamma. Jeg må bare få si at du er fantastisk,all respekt til deg Jessica! For en nydelig familie,du er en omsorgsfull og moden mamma,fredrik er en flott mann og pappa og leo er jo bare helskjønn! jeg heier på dere, og husk å ta vare på deg selv. klem ❤️

    59. Herregud Jessica, jeg må bare få sagt det, etter å ha sett kveldens episode er jeg STOLT av deg!! For en sinnsykt moden, reflektert og dyktig mor! Jeg har lest bloggen din siden du var gravid med Leo, og føler nesten at jeg kjenner deg og den lille familien din litt, så jeg felte også noen tårer da du fikk tilbakemeldingene fra de andre mødrene. Mye fordi jeg vet hvor tøft det til tider har vært for deg/dere. Herlighet altså, Leo og Noah kunne ikke fått en bedre mor (og far). STÅ PÅ videre!!
      – En 19 år gammel jente som ser litt opp til deg.

    60. Herrefred å flink mamma du er! Jeg ble selv mamma når jeg var ung, ble gravid som 14 åring å mamma som 15 åring, jeg har lest bloggen din siden du startet den, å den har hjulpet meg masse med å se Åssen du som mamma er, å gjort meg mere trygg på at unge mødre kan klare det like bra som alle andre! Ble virkelig rørt av den episoden! Du er flink! Stå på! <3

    61. Hei kjære fine du 🙂
      For en fin episode av kjære mamma idag! For en flott familie du
      har, for en flott sønn, flott pappa til barna dine og sist men
      ikke minst FOR en genuin og flott mamma du er 🙂
      Du skal være så stolt du, over det du har oppnådd !
      Heier på dere! Klem fra ung mamma til 3 🙂

    62. Det er så lett å få et overlegent inntrykk av bloggere generelt. Men du. Du motbeviser alle disse fordommer. For en fantastisk person du er, og ikke minst; for en fantastisk mamma du er. Leo og Noah er to heldige gutter, og det gleder meg sånn at du og Fredrik holder sammen og har hverandre. Masse lykke til videre <3

    63. Jeg så reprisen på episoden din i kveld på nattevakt, og jeg kjenner at jeg også bare må skrive en liten kommentar 😊 Nydelig jente er du! Du gjør en fantastisk jobb som mamma, tvil aldri på det! Ser du tar mye ansvar og ønsker bare å si at det er ikke galt å ta seg litt fri innimellom og ha litt barnepass 😊
      Masse lykke til med de to guttene dine nå og i fremtiden. Tvil aldri på deg selv, du har verdiene og de rette holdningene som allerede gjør deg til en super mamma både nå og fremover uansett hva som skjer 😊
      Klem fra jente 29 år 😊

    64. Kjære Jessica,
      Takk for at du deler og gir oss et innblikk i hverdagen deres. Kjærligheten du har til familien din lyser igjennom. Du er sterk, modig og det står respekt av det du gjør. Stå på videre, du er sterk!
      Klem

    65. Har aldri kommenter en blogg i hele mitt liv, men du fortjener virkelig å høre hvor fantastisk du er! Ble helt rørt av å se dere i kjære mamma. Heier på dere😉
      Hilsen mamma på 24 med to gutter som er 6mnd og 2 år.

    66. Du er kjempe flink, stå på!, kos dere masse med nummer to 🙂
      Dette klarer dere kjempe bra !
      Hadde vært kjekt om du hadde lagd videoer på bloggen også 🙂
      Kanskje filmet litt i uken og lagt alt sammen til en vlog i slutten av uken ?

    67. Fikk virkelig et nytt syn på deg og bloggen etter programmet! For en bra dame du er ! Elsker programmet , dere er virkelig supre foreldre 💕 Stå på videre, og husk å ta barnefri og lev dere også. Husk å være Jessica og Fredrik også , ikke bare mamma og pappa 😊💕

    68. Dere virker som så gode, og modne foreldre! Fikk et helt nytt bilde av hvem dere er da jeg så episoden. Helt sikker på at det blir å gå bra når nr.2 kommer! Masse lykke til!

    69. Som mamma til voksne barn, så må jeg si at jeg er veldig imponert over hvordan dere takler livet som småbarnsforeldre begge to. Dere beviser at alder har ingen betydning 🙂
      Husk at det ikke er noen som dømmer deg/dere om dere ønsker barnefri en gang i blant – dere bør få nyte det å være ungdommer også.

    70. Hei Jessica, det var utrolig fint glimt vi fikk av deres hverdag sammen med Leo. Eg har fulgt bloggen din siden du var gravid, og eg kjenner meg igjen i så mye du har skrevet og står for. Selv er eg tjue med en jente på 9 mnd. Eg synes du er utrolig tøff som tør å stå frem så ung og selvsikker som du er, som tør å gå på TV og bli “dømt” av andre mødre. For meg er det skumlest, å bli dømt av andre med samme “jobben” men med mye mer erfaring bak seg, men du har klart deg kjempe fint og eg er utrolig glad for at du kan vise at en ung-mamma blogg ikke trenger å være full av drama, kjæreste og penger, men om familien din og livet deres sammen på godt og vondt. Eg heier på deg!

    71. Dette er den fineste episoden jeg har sett av dette programmet! Er 26 år og mamma selv og vet hvor utfordrende det kan være, men at du takler det SÅ bra er så utrolig imponerende. Du virker som en utrolig omsorgsfull, moden og snill mamma!
      Stå på, Jessica! Og masse lykke til med nummer to, dette klarer dere med glans:-)!

    72. Så kjekt, gleder meg til å se dere! Har satt programmet på opptak i tilfelle ikke mini er sovnet til dess 😀

    73. Ååh, for noen fininger dere er! Som ung mor selv, er jeg seriøst STOLT av deg. Du gjør en supergod jobb for familien din. Leo og Fredrik er heldige som har deg 🙂 Dete er en herlig familie altså, stå på!

    74. Hei, jeg måtte snike innom bloggen din etter episoden, og jeg har bare en ting å si: Du er fantastisk på alle mulige måter! Jeg ble rørt til tårer av hvordan du og kjæresten din opptrer på den måten dere gjør, tross den kritikken du sier dere får. Jeg kjenner det at jeg blir stolt av dere, og det skal mye til. Det trilla en tåre da jeg så episoden om dere, og dere virker så voksne og oppriktig flinke og gode. Nei, jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men følte for å gå innom her å legge igjen en kommentar for å heie frem slike som deg og kjæresten! Ønsker dere alt godt! <3

    75. Herregud Jessica! For en fantastisk mamma du er <3 Det er den fineste episoden av kjære mamma jeg har sett. Du er så utrolig moden og det er så rolig å behagelig stemning rundt deg. Du takler denne rolle med glans, ikke tvil på det!
      Herregud som jeg gråt med deg på slutten. Du fortjente alle de fine ordene som ble sakt til deg. Du er den beste mammaen Leo kunne hatt <3

    76. Hei Jessica,
      Jeg har aldri lest bloggen din før, men så deg på “kjære mamma” og måtte bare skrive til deg.
      For en nydelig person og mamma du er! Tross din unge alder er du så voksen og balansert. Dere er en nydelig liten familie, håper lillebror kommer til dere snart:)
      Hilsen Lise.

    77. Helt enig i at du er en flink mamma, men jeg syns det er så rart at alt er perfekt hele tiden når det gjelder Leo. Gjør dere aldri en feil?
      Er selv mamma til en gutt på 5. Jeg må ofte reflektere over hva jeg har gjort og sakt, og gjort masse feil når det gjelder oppdragelse.
      Det irriterer meg litt faktisk at du aldri kan skrive om noen feil som skjer. Alt er bare rosenrødt hos deg. (Unntaket er forholdet til deg og Fredrik, men det tenkte jeg ikke på akkurat nå)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg