SÅ OVERRASKET!

Hei alle sammen!

Først og fremst: Herregud for en respons på episoden vår i går! Jeg hadde aldri i mitt liv sett for meg å få så mange utrolig fine og givende tilbakemeldinger. Vi er så takknemlige! Jeg er rett og slett litt målløs, og i grunn ekstremt overrasket over all responsen. Tusen, tusen takk! Hvis du ikke fikk det med deg går den i reprise på tv 2 livsstil klokken 20.30 i kveld – jeg så det var flere av dere som lurte på dette!

Å være mamma er uten tvil det beste som har skjedd meg, og å bli pappa det beste som har skjedd Fredrik. Jeg følte det kom frem på en veldig fin måte i episoden vår, og jeg følte at det dere så av oss var ekte. Det er jo faktisk litt over 4 måneder siden det ble spilt inn, og jeg var litt over halvveis i dette svangerskapet. Det hadde selvfølgelig vært skikkelig morsomt om lillebror hadde vært her når vi først fikk se episoden i går kveld, men han har visst planer om å holde seg inne til keisersnittet (?) Ja ja, han kommer jo tidsnok uansett – og det var helt utrolig gøy å se hvor mye Leo har utviklet seg siden det ble spilt inn, og ikke minst hvor stor gutt han er blitt. Det ble noen tårer på meg også i går, det skal være sikkert 🙂

Tror forresten ikke at det er mulig at magen min blir noe større nå, haha!


Jeg har gått rundt med et stort smil i hele dag, for en nydelig dag det har vært. Var veldig godt å få Leo og Fredrik hjem nå også etter en formiddag alene. Merker at jeg holder på å gå på veggen her hjemme nå alene på dagtid! Vi koser oss med mye alenetid med Leo nå, og jeg kunne ikke bedt om noen finere dager sammen med familien.

Ha en kjempefin torsdag, dere! ♥

36 kommentarer
    1. Syns det var en kjempe fin episode av dere i går 🙂
      Satt med litt tårer i øynene selv, men nå tar jeg jo lett til tårer for tiden da jeg selv er gravid 😛 Men det var virkelig en fin episode, å morsomt å se hvordan dere har det hjemme 🙂
      Det var ett veldig fint å ikke minst ryddig hjem 🙂

    2. Var virkelig gøy å se episoden deres! Dere begge er så utrolig voksne og modne for aldern, og det var ekstra gøy å få høre begge sine stemmer og væremåte 🙂 masse lykke til når den store dagen kommer, snart får dere møte prinsen deres <3

    3. Det var en veldig fin episode av dere i går :)Du burde være stolt av deg selv og din familie . Det å bli mamma i en så ung alder er ingen hindring . Når man blir mamma får man opp øynene og ser hva som virklelig er viktig i livet. Jeg synes du gjør en veldig bra jobb. Men ikke glem å ha litt kjærlighetstid og litt tid til egentid uten og måtte tenke på barn/barna . DEt er veldig viktig .
      Stå på 🙂

    4. Utrolig fin epsiode og jeg ble bare enda mer fan av deg og din lille familie <3 så utrolig nydelig dere er alle sammen <3

    5. Jeg sitter og ser episoden nå og må bare si: WOW! Så utrolig pen, god og reflektert du er. Sitter her og gråter som en tulling, haha! Selv er jeg 19 år og har en jente på 7mnd. Stå på, og lykke til med my baby som kommer snart <3

    6. Så en jente i en fb gruppe for gravide osv skrev et inlegg om episoden! Bare positivt og skryt og hun så virkelig opp til deg 🙂
      Det gjør jeg å da 🙂 men ville bare si d i tilfelle du ikke hhar sett inlegget å er medlem av gruppa

    7. Jeg så nettopp episoden og ble veldig imponert! Dere virka så modne og reflekterte og som veldig gode foreldre!

    8. Kjære Jessica. Jeg føler meg priviligert over å kunne få følge livet ditt, Fredrik sitt og Leo sitt her på bloggen. Jeg koste meg mens jeg så på Kjære mamma og som så mange andre så gråt jeg sammen med deg. Du er en så behagelig fin person og dere utstråler så mye kjærlighet, til hverandre og barna deres. Så jeg vil bare takke deg for at du er den du er og deler det med oss som leser bloggen din.

    9. Dere er så flinke! Wow<3 også er Leo helt nydelig og det er du og! For en flott familie du har. Lykke til videre, dette går så fint. Jeg gråt når du gråt, og føler jeg ble kjent med deg gjennom episoden. Du virker som en moden og kjempe kul kvinne! JEG DIGGER DEG, JESSICA! 🙂

    10. Som gravid selv, så kom tårene av å se den episoden. Det er så betryggende å ha noen på samme alder som meg som også er gravid, og se hva vi kan få til.
      Jeg så Fredrik i Larvik igår og han meg, haha, så det var litt gøy å se han på tv også, og deg selvfølgelig! Jeg bor i Sandefjord skjønner du 🙂
      Jeg har fulgt bloggen din så lenge at det var utrolig morsomt å se dere på andre siden av bloggen også!

    11. Dere var så fine <3 og ble så rørt! Det er så fantastisk å se hvordan dere har taklet dette, vi alle vet jo at det har vært tøffe tider for dere - men dere holder enda samen. Er stolt over å vite hvem du er, og spesielt med tanke på alderen din! Stå på JEssica, heier på deg - og dere :*

    12. Liten kommentar men håper likevel den kan bety noe for deg. Så “Kjære mamma”-episoden nå og:
      Jeg ble rett og slett stolt av deg og måten du framstod på, uten at jeg engang kjenner deg. ❤

    13. Jeg så reprisen nettopp og ble veldig rørt (med en tåre eller to i øyekroken). Jeg tror enhver mamma kan kjenne på følelsen av å ønske og være en god mamma og det kjente meg igjen i også. Vi som foreldre gjør hver dag vårt beste og vi bør fremsnakke det og hverandre, uansett alder. Jeg er 32, men jeg beundrer deg. Dere har vist dere som en kjærlig familie som ivaretar Leo på en god måte. Dere er skjønne mennesker. Du gjør knockout på fordommer. Jeg heier på Team Jessica!

    14. Jeg så nettopp programmet, og fy søren så imponert jeg ble! For en harmonisk og fin familie – dette greier dere helt strålende!
      Jeg er sikker på at det finnes foreldre som er dobbelt så gamle som dere, men som ikke takler foreldrerollen halvparten så bra!

    15. Hei Jessica.
      Eg så episoden av dere på sumo igår kveld, veldig bra. 🙂 Kan innrømme at det kom noen tårer på meg også der i slutten når du gråt, hehe. 😛 Synest både du å Fredrik gjør en fantastisk jobb som foreldre. 🙂
      Gleder meg veldig til å se lillebror når han kommer til verden. 🙂
      Stå på begge to, lykke til. 🙂

    16. Måtte se reprisen idag siden jeg ikke rakk det igår. Må si jeg synes det er helt fantastisk å se hvor reflekterte, omsorgsfulle og ansvarsbeviste dere er! Det er det IKKE alle “voksne” som er skal jeg si deg.. Imponert!! Lykke til videre når dere blir en familie på 4. Ønsker dere virkelig alt det beste! 🙂

    17. Ååå jeg får ikke sett episoden på sumo. Hver gang jeg setter den på skifter den automatisk til neste episode. Dette skjer kun med deres episode, typisk når jeg hadde gledet meg til den. Håper det ordner seg 🙂

    18. Hei Jessica! Jeg er normalt sett ikke den som kommenterer på blogger i hytt og pine, men etter at jeg så episoden din tenkte jeg at jeg måtte innom å putte inn noen gode ord. Jeg har fulgt bloggen din siden Leo ble født, men må si jeg fikk et helt annet inntrykk av deg med en gang jeg fikk se “den ekte deg” på TV (bare ment i positiv forstand om du skulle lure, hehe). Du virket superreflektert og voksen, og jeg ble litt stolt over hvordan du klarte å fremstille det å være ung mor, til tross for at jeg ikke en gang har barn selv, hahaha. Stå på videre, du gjør en super jobb! Håper du tar med deg de fine tilbakemeldingene du fikk videre, det fortjente du virkelig <3

    19. Ih altså; For et nydelig og velreflektert menneske du er! Jeg er “gammel” , nesten et halvt århundre, men gjett om jeg heier på deg og din lille familie, dere imponerte begge to. Gratulerer med vel gjennomført program, og lykke til med ny baby I hus💕

    20. Nydelig familie dere er 🙂
      Léo er bare så utrolig skjønn og herlig
      Lykke til så mye med andremann
      Hadde vært kjekt hvis du kunne legge ut hvilken artister du ser opp til!
      Eller at du kunne laget en video på bloggen der du spør Léo hva han Synes om å bli storebror snart???

    21. Kjempe Fin episode ❤️ skulle vært flere unge mødre som deg ! Du virker moden og reflektert , og en kjempe god mamma 😊 Hilsen en annen mamma på 31 år

    22. Jeg har alltid hatt et godt inntrykk av deg via bloggen din, men etter at jeg så episoden dere var med i har jeg virkelig fått et enda bedre inntrykk! Du er virkelig et godt forbilde og viser oss andre at alder har ikke noe å si når en klarer å ta vare på barnet (noe dere gjør strålende) og dets beste! Stå på og lykke lykke til med lillebror i magen 🙂

    23. Så episoden deres og ble faktisk helt rørt. Dere er så søte alle tre og så rolige og flinke med lillegutt.Dere gjør en helt super jobb,det må dere aldri tvile på.Hvis det er noen som sier noe annet så får de bare ta seg en bolle 😉 Husk bare å ta vare på dere selv som kjærester også. Det går helt fint å ha barnevakt innimellom og bare være dere to.Dere er ikke dårligere som foreldre av den grunn.Lykke til med keisersnittet og den spennende tiden som kommer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg