NYFØDT FOTOGRAFERING

Hei, dere! Nå er vi kommet hjem for en stund siden fra noen koselige timer i studio, hvor vi har vært på nyfødt fotografering! Det føles så utrolig godt å ha det unnagjort siden vi aldri rakk å ha nyfødt fotografering med Leo, og siden jeg vet hvor mye jeg har savnet å ha slike bilder å se tilbake på.

Vi ble vel i studio i underkant av 3 timer. Nyfødt fotografering tar nemlig en hel del med tid! I starten var Noah ganske våken, så det ble noen få våkenbilder før han omsider sovnet og vi fikk unnagjort resten av bildene. Han er så rolig av seg og sov godt underveis, våknet kun litt på slutten og var litt urolig da! Det var så god stemning, Fredrik og jeg spiste frokost og gjespet om kapp, og tiden føk avgårde. Det føltes ikke ut som at vi var der så lenge som det vi var, men det er vel bare et godt tegn på at vi koste oss skikkelig! Bildene ble tatt i flere forskjellige settinger og med litt ulike antrekk, fotografen var kjempedyktig og Fredrik og jeg satt på sidelinjen og nøt synet av vakre, lille Noah.


Om 14 dager skal vi på visningstime for å se på bildene, og dere kan tro vi gleder oss til det! Jeg er så spent på resultatet og kjener meg veldig sikker på at det ble utrolig mange flotte bilder. Jeg vet allerede at hun fikk hvert fall ett bilde hvor han faktisk smilte rett før han sovnet. Lille vakringen!

God torsdag, alle sammen ♥

14 kommentarer

Siste innlegg