ET LITE SJOKK!

Hei alle sammen!

Her er det full fart som vanlig, og i natt var vi (Minus Leo) ikke i seng før klokken tre på natta. Var ganske utmattet når vi endelig sovnet, men Noah og jeg sov godt ut til morgenen i dag – og fikk heldigvis tatt igjen en god del tapt søvn. Og kost masse ♥

Jeg må virkelig innrømme at jeg hadde nok glemt litt av hvordan det var å ha en nyfødt baby, akkurat slik jeg trodde jeg kom til å gjøre. Utrolig hvor fort man glemmer, det er jo strengt tatt ikke evigheter siden Leo var baby heller. Men likevel, det har vært et lite sjokk! Det er uvant å ha noen som er så til de grader avhengig av deg, på en helt annen måte enn hva jeg er vant til at Leo er. For jeg er jo kun vant til å ha Leo, og det har jo i mange måneder allerede vært en vanesak for meg å kunne ta meg en tur ut på butikken eller på kjøpesenteret alene for å handle. Nå som jeg fullammer Noah kan jeg jo ikke bare dra noen steder uten ham, han må med uansett hvor jeg skal!

Følelsen av å ha noen som er så avhengig av deg synes jeg er veldig god, og jeg kjenner den godt igjen fra sist gang og det sjokket jeg kjente på den gangen også. Tanken på at jeg er så viktig for det lille mennesket som vi skal ta vare på så godt vi bare kan. Dessuten vet jeg jo hvor fort denne tiden gikk med Leo før han helst bare ville gjøre alt selv og nærmest over natten ble fryktelig selvstendig, og plutselig var han ikke avhengig av meg på samme måte lenger i det hele tatt. Babytiden er gull verdt, selv om den kan være ufattelig krevende av og til.


Det tar nok litt tid for meg å venne meg til alt dette med to barn, akkurat slik det tok litt tid å venne meg til alt når jeg ble mamma første gang. Dagene går, og vi skal bruke resten av denne fine kvelden på pizza og masse kos med storebror mens Noah sover. Leo skal aldri føle at han er glemt eller at han ikke blir sett, selv om Noah er så avhengig av meg som det han er. Ønsker dere alle en kjempefin lørdagskveld ♥

10 kommentarer
    1. Er bare en måned til jeg selv blir to barns mor…
      JEg har prøvd å tenke litt som du skriver, at det blir stor forandring med ei som er helt avhengig av meg. Blir rart 😛
      Kos deg mens han er liten og enda avhengig av deg ;D
      Som du sier, de blir jo plutselig så selvstendige 😉
      Ha en god helg 😀

    2. Man glemmer så fort hvordan babytiden var, det er rart med det. Kos dere masse på lørdagskvelden 🙂

    3. babytiden går altfor fort, er skremmende hvor fort tiden går, synes ikke det er lenge siden min var nyfødt, nå er han snart 4,mens min lille Niese er 1 år idag, klarer ikke skjønne det engang <3. så herlig bilde av deg og Noah.
      Ha en flott søndag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg