VERDENS FINESTE!

Hei alle sammen!

I dag startet dagen min med følgende setning “Vennen? Jessica? Jessica, er du våken?” Jeg åpnet øyenene mine i halvsøvne med Noah bokstavelig talt hengende over meg før Fredrik fortsetter: “Leo har tråkket i stykker pcen” Jada, hurra. Og nok en gang har vi selvfølgelig gjort feilen ved å ikke kjøpe forsikring på den. Neida, det overbeviste jeg han bak disken på Elkjøp om at vi ikke trengte – enda han spurte om vi var heelt sikre på det mens han forsiktig kikket bort på ettåringen vår. Fredrik sa det så fint i stad “Vi trenger jo i grunn ikke forsikring på ungene, vi trenger bare forsikring på alle tingene rundt dem” Haha!

Vi har i hvert fall vært på en kjempedeilig tur ute i det herlige været i dag. Så deilig! Leo storkoste seg i det nye utetøyet sitt, og vi gikk en tur til parken alle fire. Noah sov så og si hele tiden, og Leo lekte i løvet. Høsten er så innmari fin! Det samme er guttene, verdens fineste er de.


Og når jeg ser gjennom bildene ser jeg at vi virkelig fikk frem all kosen på bildene òg. Jeg smelter helt av bildene Fredrik har tatt av finingene.

Før jeg fikk barn var jeg virkelig ikke en person som var noe særlig glad i å være ute i det hele tatt, men nå synes jeg virkelig det er et høydepunkt om vi finner tid til å gå lange, fine turer ute og å se hvor mye glede Leo finner i å leke og kose seg ute med Fredrik og meg! Kjenner at jeg gleder meg til guttene kan leke sammen også, både ute og inne. 

Leo synes det var ekstra morsomt når Fredrik og jeg kastet løv og blader over han. Da lo han og smilte så bredt han bare kan. Han ble faktisk så sliten av all herjingen at han nesten sovnet på Fredrik sin skulder på vei hjem. Da vet man at det har vært en vellykket dag ♥

Klem

22 kommentarer
    1. Tips: Sjekk hva innboforsikringen dekker. Vi tegnet innboforsikring med “full kasko” når vi fikk barn. Da er alle små duppedingser dekket for uhell mot en liten egenandel.

    2. For all del, jeg mener ikke dette som kritikk, Jessica – men pass på at lillemann ligger med hodet begge veier. Han burde ikke ligge med hodet til samme siden hele tiden.
      Ellers, kjempefine bilder av en fin gjeng.:)))

    3. Trude: Ja, har fått med meg at flere av leserne mine har lagt merke til at han har hodet mye til høyre på bilder – så nå passer vi på her hjemme at han ligger med hodet mer til venstre side også 🙂 Tar overhode ikke det som kritikk – er jo bare supert at dere er så observante 🙂

      Tusen takk 🙂

    4. Alle bakteriene og innsekter som befinner seg i løv, og hva enn om Noah har astma evt allergier… :-/

    5. Så koselig! Og så innmari fine bilder. Husker jeg elsket å leke i løvet selv når jeg var mindre, så kan tenke meg at Leo koste seg da! Du er en stor inspirasjon, det må du bare vite! Kan føde når som helst selv om dagen, så er godt å se hvor mye du står på og at jeg kan være en god mor til tross for alle fordommer som blir kastet mot meg da jeg kun er 19 år! <3

    6. Tror ikke det er løvet som har mest bakterier i denne verden haha… kjøpesenter? Tilåmed kluten på kjøkkene har nåkk mere bakterier enn det løvet der :p og insekter er heller ikke farlige.. de kan komme inn i en leilighet de å, så man kan uansett ikke sjermes for det …
      bildene i løvet av noah var sykt fine! De burde du ta vare på, å kansje ramme inn!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg