KRYSSER FINGRENE!

I kveld er det kun Noah og jeg som har vært hjemme, og vi har en helt super alenekveld. Det er rimelig stille og rolig her nå i forhold til hvordan det er til vanlig, for å si det sånn! Savner både Fredrik og Leo noe enormt, men det er koselig å bare være Noah og meg også. Vi har bare tatt det helt med ro i hele kveld – jeg prøver å lade opp til natten. De siste nettene har vært litt tøffe og lange for både oss og for minstemann, så jeg krysser fingrene for at nettene som kommer blir bedre for oss alle. 

Jeg skulle bare legge igjen en liten oppdatering til dere, i tillegg til å kjapt minne dere på at dere gjerne også må følge meg på snapchat og instagram. Jeg heter mammasom16 på alle sosiale medier, og prøver å oppdatere så hyppig som overhode mulig med to barn i hus. Haha!


Så håper jeg dere har en super lørdagskveld, hvor enn dere er i kveld! ♥

7 kommentarer
    1. Åå så fine barna dine er! Jeg er helt forelsket❤️
      Også har jeg et spørsmål.. jeg tror nemlig jeg kan være gravid; jeg tisser konstant, har ikke fått mens på to uker, VELDIG ømme pupper, sterkere luktesans, svimmel og overdrevent trøtt og slapp.. har også en del utflod, noe jeg ikke bruker å ha.. kan du hjelpe meg på noen måte bare ved å fortelle dine første symptomer?

    2. Det var så koselig å høre stemmen din på snap for noen dager siden Jessica!!! <3<3 <3 Veldig kjekt å ha en stemme å knytte til det mennesket på bildene til bloggenjeg har fulgt lenge nå!!! <3 <3 <3 Og så er det kjekt å se videoer med dere alle, få se dere "live" også. Det er kjekt og gir et enda bedre innblikk i og inntrykk av hvordan dere lever og har det som familie!!! <3 <3 <3

    3. Så fine barn du har 🙂
      Jeg lurte på hvilken app du har brukt i svangerskapet for å lage de fine bildene med bilder av hvor stor babyen er? Hvis du skjønner hva jeg mener? 🙂
      Ha en fin søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg