EN GLEDELIG OVERRASKELSE

Hver helg er det det samme: Leo og Fredrik står opp tidlig om morgenen når Leo bestemmer seg for at det er morgen – og Noah og jeg sover ut og står opp litt senere, for å ta igjen søvnen vi har tapt i løpet av natten. Men i går når vi sto opp, fikk vi oss en gledelig overraskelse når vi kikket ut av vinduene i stuen. Det var hvitt og dekket av snø utenfor!

Leo synes jo naturligvis dette var veldig stas, og viste tydelig tegn til at han lurte fælt på hva dette var når han så ut – og at det ville han gjerne ut for å finne ut av. Så da måtte vi jo selvsagt gjøre det ♥

Vi trodde jo i grunn det var ganske mildt ute når snøen kom så brått, men vi fikk oss et lite sjokk når vi kom ut i den fine hagen vår i snøværet. Det var ikke like mildt som vi trodde, nei! Vi hadde selvfølgelig pakket Leo godt inn i ullundertøy, gensere, og ulldress, samt utebukse – men hadde heldigvis også med en ekstra vinterjakke og ull-lue ut til Leo, så det tok ikke lang tid før han fikk på seg det også.



Han synes det var både morsomt og spennende så lenge Fredrik og jeg var i umiddelbar nærhet, men han synes det ble ganske skummelt om Fredrik gikk litt unna og han måtte gå på egenhånd i all snøen. Haha! Etter at all snøen kom tar jeg meg selv i å kikke ut av vinduene hele tiden. Om nøyaktig en måned nå er vi jo i gang med desember allerede! Den koseligste måneden i løpet av året, spør du meg. I år skal vi virkelig gjøre leiligheten skikkelig klar for jul, og jeg ser skikkelig frem til å gå i gang så snart desember er her. 

Sist gang det var snø ute, i januar, februar og delvis mars – skjønte ikke Leo like mye og var jo fortsatt ganske liten. Når jeg ser tilbake på de månedene går det ordentlig opp for meg hvor mye som har skjedd på disse månedene, og ikke minst hvor mye som har skjedd med Leo! Han hadde jo akkurat lært seg å gå når han var 11 måneder i februar. Jeg tror han kommer til å få mye mer glede av denne vinteren enn sist vinter, og vi håper vi får mulighet til å ta ham med oss masse ut siden han liker det så utrolig godt! 

Håper dere får en fin avslutning på uken i dag, alle sammen! ♥

12 kommentarer

Siste innlegg