UKENS MEST STILTE SPØRSMÅL

God kveld, dere! Her har dagen vært lang, og nå har jeg endelig fått gått i gjennom kommentarfeltet og innboksen min på sosiale medier, og plukket ut noen av ukens mest stilte spørsmål som jeg tenkte å svare på for dere.

Når sendes “Kjære mamma” episoden deres i reprise?

 Okei da, dette er kanskje ikke ett av denne ukens mest stilte spørsmål – men det er et spørsmål jeg har fått mye siden episoden vår ble sendt tidlig i oktober og flere av leserne mine ikke hadde mulighet til å få det med seg, eller å se det på TV 2 SUMO. Jeg fikk et tips fra en leser i går om at episoden vår sendes i reprise i kveld både klokken 20.00 og 23.30 på tv 2 livsstil – så tusen takk til deg som opplyste meg om det! Håper dere som gjerne ville få det med dere, men som ikke hadde muligheten sist, får det med dere i kveld ♥


Har du sluttet å svare på kommentarer?

– Ser at det er flere som har fått med seg at jeg den siste tiden er blitt dårligere på dette, og det må jeg bare beklage. Jeg skal ikke spe på med mange unnskyldninger, men jeg kan komme med en ordentlig forklaring. Jeg får ikke tid til å svare på alle – eller, hadde det bare vært kommentarer på bloggen hadde jeg nok fått tid til det. Men det er også facebookmeldinger, mail, instagram, snapchatmeldinger og så videre. Jeg må prioritere, og nå i det siste har jeg nesten ikke kunne gjøre det en gang, men bare hatt fullt fokus på familie. Men jeg gjør mitt aller beste og skal virkelig prøve å ta i et tak fremover for å bli bedre på dette. Det fortjener dere som er så gode og legger igjen kommentarer til meg!

Skal du få ny header snart? Det står jo “Snart tobarnsmamma” på den!

– Hehe, ja! Det skal jeg 🙂 Vi skal faktisk til fotograf til helgen for å ta bilder, og da skal jeg ordne et nytt headerbilde av Leo, Noah og meg. Gleder meg veldig, jeg både tror og håper at bildene kommer til å bli veldig fine. Dessuten skal jeg lure med meg Fredrik på noen også, tenkte jeg. Haha!Kan du fortelle dine første symptomer på at du var blitt gravid?

– Jeg hadde egentlig ingen ordentlige symptomer før etter jeg hadde fått bekreftet det begge gangene, men første gangen dro jeg jo til legen fordi jeg hadde magesmerter. Så det var vel det eneste ordentlig symptomet. 

Hvor er vinter/parkdressen til Leo fra? 

– Den er fra Reima!

Skal du dele dåpsplanleggingen her på bloggen?

– Det tenkte jeg å gjøre, ja! Har inntrykk av at det var noe dere synes var koselig å følge med på sist også, når Leo sin dåp skulle bli stelt i stand. Jeg gleder meg så mye til den fine januardagen vi skal ha dåpen, og det blir koselig å dele nok en dåp med dere!

Skal Noah og Leo ha julekalender? 

– Jeg vil gjerne at de skal ha julekalender, men det blir nok ikke pakkekalender. For på en måte synes jeg det er dumt å skulle bruke en god del penger pakkekalender til Leo ved å kjøpe småting og leker som han ikke trenger når han har så ufattelig mye av det, og at da blir mest å kjøpe ting for å kjøpe ting. Når det er sagt har jeg sett etter julekalender til de minste på diverse nettsider, og det er noe jeg absolutt ser på som aktuelt.  Julekalender er noe jeg husker godt fra min egen barndom, og det er jo så utrolig koselig! Håper jeg finner en veldig fin til dem begge!


Kos dere i kveld. Vi snakkes!

13 kommentarer
    1. Du er utrolig flink! Stå på videre Jessica, Leo skjønner nok mer av julen nå som han begynner å bli større,men adventskalender til noah er vell bortkastet energi da han ikke vil huske eller sette pris på den da han er 2 måneder. Kanskje du har forskjellsbehandling i bakhodet,men synes du skal gjøre det enkelt for din egen del.

    2. Vil så gjerne tipse deg om Singsang sine julekort! Der er det 24 julesanger og små aktiviteter (mener jeg) jeg mener det er en super erstatter for alle disse pakke kalenderen og noe de små kan sette pris på år etter år 😄 Det er det minsten får her og han elsker alle disse små pakkene fra Singsang! Nekter å legge seg før vi har sunget gjennom hele boksen nesten så vi må gjemme de så vi slipper og sitte i timesvis! 😄

    3. For et nydelig program om dere! En kjempeflott familie er dere, og for et bra par du og Fredrik er <3 Det er virkelig beundringsverdig, stå på videre Jessica 🙂

    4. Heier på deg<3 så episoden av kjære mamma i dag og ble helt rørt av deg og familien din<3 jeg har ikke barn selv men ble så rørt. Du har bevist at man klarer å være mor uansett hvilken alder . Stå på vidre og gleder meg til å lese bloggen din fremover

    5. Koselig med julekalender for Leo iallefall, men kan virkelig ikke skjønne at Noah skulle ha noe glede av julekalender i år. Det hadde jeg ikke orka å brukt penger på;)

    6. C: Nei, han skjønner jo ikke akkurat noe av det, men det var (som noen nevnte over her) med tanke på forskjellsbehandling 🙂 Får se hvordan vi gjør det!

    7. Tips: En flott, praktisk adventskalender til små barn kan være et sett fra Duplo (Lego). Kjøp for eksempel “min første bondegård” eller startsettet til Zoo. Pakk inn alle klosser og deler, og vips har man en nyttig og praktisk kalender som kan glede i mange år!
      Hanne 🙂

    8. Ååå, du skulle ha sagt i fra før om den reprisen…:( leste det NÅ og nå er det jo for sent. Kjipt å kjøpe en mnd sumo bare for å se episoden med dere. Hehe. Ha en fin uke videre 🙂

    9. Jeg heier på deg! Så episoden om deg og din familie, jeg ble helt rørt! Stå på og ikke hør på hva andre sier 🙂

    10. Stå på Jessica, du er rå!!
      Anngående episoden i Kjære mamma, kor har du kjøpt kjolen? Den var herelt nydelig😍

    11. Anonym: Tusen takk for det <3

      Det er egentlig en stor tunika som har jeg kjøpt på bikbok! Elsker den så mye, den er så god å ha - spesielt på sommeren!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg