FREDRIK + MEG =

Nå har jeg endelig etter mange spørsmål satt i gang leteaksjon etter babybilder av Fredrik og meg, for å se hvem Noah ligner på. Eller om han ligner på noen av oss i det hele tatt. Haha! Neida. Min familie påstår at han er helt lik meg som baby,mens jeg, på min side, fortsatt står fast ved at han er klin lik Fredrik. Jeg kan ta meg selv i å sitte i sofaen med Noah på fanget, å se frem og tilbake på han og Fredrik mens jeg smiler for meg selv og tenker at det er absolutt ingen tvil om hvem pappaen til Noah er. Og sånn har jeg alltid hatt det med Leo også, selv om jeg til stadighet har lesere og familie som forteller meg at Leo absolutt er litt lik mammaen sin også. Og det varmer selvfølgelig veldig ♥


 

Det blir så utrolig morsomt å se hvem han kommer til å ligne på i månedene som kommer. Vi ser tydeligere og tydeligere trekk i utseendet hans for hver dag som går, og det er så herlig. Kanskje ender han opp med å bli helt like storebror som baby? Vi gleder oss til å finne ut av det ♥

Fredrik + meg =

22 kommentarer
    1. Så herlige bilder! Nyyyydelig gutt <3 Gøy å se hvem han ligner på, her bytter vi hele tiden på hvem vi synes guttene ligner mest på - de forandrer seg sånn! Fant forresten ikke linken for å følge deg - hvor er den? 🙂

    2. Såå koselig blogginnlegg!! <3 Syns Noah er veldig lik mammaen sin og Leo en god blanding av både mammaen og pappaen sin. Så nydelige små gutter. <3 *smelt*
      Mange varme klemmer til dere alle Jessica. 😀

    3. Åh:)
      Synes faktisk Leo var lik deg som baby på de bildene, og Noah er/var lik Fredrik som baby <3
      Begge er nydelige, du er heldig Jessica:) og Fredrik da:)
      Klem

    4. I fra gammelt av sa en at babyen som nyfødt skulle ligne mest på pappaen fordi då kunne ikkje mannen lyve i frå seg barnet sitt 😉 ser det stemme godt av og til, men ikkje alltid. Har ei venninne som har ei datter som har sett ut som en kloning av mora frå dag 1. Så når vi ser ho er det nesten så å sjå venninna mi vokse opp på nytt 🙂 skikkelig hærlig 😊

    5. Jeg har alltid ment at Leo er en kopi av deg. På det aller siste bilde av deg til høyre trodde jeg først det var Leo.

    6. Leo er en tro kopi av deg, , Noah er en blandig av dere . Uansett to nydelige gutter 🙂
      Såg deg på kjære mamma, og du virker så reflektert og moden. Jeg ble selv mamma relativt tidlig, når jeg var 21 , og episoden din rørte meg skikkelig. Idag er jeg 27 år, 2 barns mor til ei jente på 5, og lillesøster på 1,5 år , og sammen med pappaen deres 🙂 Travle dager som deltiddstudent, jobb, barn hus og hjem men ville ikke byttet livet mitt mot noe . Husk at det er heilt greit å ha barnevakt inn i mellom, dere trenger ikke være så strenge mot dere selv, og ha så høye krav. Alle foreldre har godt av litt alenetid, om man er 17 eller 40, så trenger alle en pause, det betyr på ingen måte at noen andre tar deres ansvar.. Ta dere en date , det er viktig for samlivet og vil til syvende og sist være bra for barna 😉

    7. Jeg synes begge guttene har dine øyne og trekk fra dere begge to! Vakre er de i hvert fall. Må si det igjen: du virker som en fantastisk mamma. Veldig ansvarlig, reflektert og omsorgsfull. Ikke ta til deg idiotiske kommentarer! Tror vi er mange flere som ser at du er en god mor, enn de som er negative <3

    8. Kjempefine gutter du har 🙂 jeg er gravid og venter en gutt i januar/februar💙 Jordmor mener han kommer til å være en stor gutt når han kommer, rundt 4 kg sånn som dine har vært 🙂 det jeg lurte på er om du har hatt bruk for str 50 på dine, eller har de begynt rett i str 56?:-) så usikker på hva jeg skal kjøpe!

    9. Anonym: Så koselig <3 Tusen takk! Og gratulerer så mye med baby på vei!

      Det er nok veldig forskjellig. Leo veide jo så og si 4kg (3940g) men ingenting av det vi hadde kjøpt i strl 50 passet. Haha! Noah som veide 60 gram mer brukte strl 50 i en ukes tid. Det kan jo være lurt å ha kjøpt et par bodyer i den størrelsen, men ellers er det jo ikke verre enn å kjøpe etter fødsel hvis du ser at 56 er for stort på gutten din, da slipper du jo å kaste penger ut av vinduet om den størrelsen mot formodning ikke skulle passe ham 🙂

      Jordmoren min trodde Noah kom til å veie ca 3600 gram, så vi kjøpte jo en del i 50. Litt kjipt å ikke få brukt så mye av det siden han veide 400 gram mer og vokste fort ut av den størrelsen. Haha!

      Masse lykke til med tiden fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg