SÅ ETTERLENGTET!

Endelig – i dag kom Noah og jeg oss litt utendørs. Det var virkelig etterlengtet ettersom vi ikke kom oss ut i går kveld heller, fordi Noah har litt kolikktendenser og det kan bli veldig lange kvelder. Dessuten er det ofte slik at når Fredrik kommer hjem fra en dag på jobb, så har han jo vært sosial hele dagen og kan ofte tenke seg noen rolige timer hjemme før barna skal i seng. Dette kræsjer jo litt med meg, ettersom jeg blir gal om jeg må sitte inne dag inn og dag ut – uten å komme meg ordentlig ut. Ofte rekker jeg jo ikke store turen ut med Noah i vognen før Fredrik og Leo er hjemme igjen! Så derfor må jeg prøve å komme meg litt mer ut på dagtid og formiddagene fremover. Det er jo så fantastisk koselig i det fine vinterværet også ♥

I dag har vi derfor vært ute og trillet litt i skogen med tanta mi og den fine hunden hennes! Jeg husker så mange reagerte når jeg i starten her på bloggen nevnte at jeg hadde flyttet til Larvik hvor kjæresten min bodde, for å så bli uplanlagt gravid – uten å nevne at jeg faktisk har familie her i Larvik. Jeg har tilbrakt mange somre og mye tid i skoleferier her siden jeg var veldig liten, samt at moren min delvis har vokst opp her. Så helt ukjent var ikke byen når jeg flyttet, for å si det sånn. Jeg hadde nok neppe fått lov til å flytte til en helt ukjent by av mamma og pappa, så det var nok ganske avgjørende at det var en by jeg hadde et forhold til. Det var jo for øvrig helt nytt å faktisk bo her, og jeg trives like godt enda som det jeg gjorde i tiden rett etter jeg flyttet. Kanskje enda bedre nå, siden jeg er blitt så utrolig mye bedre kjent her nå!




 

Vi avsluttet med en koselig tur på kafe i byen, og det var kjempehyggelig! Vi spiste en litt sen lunsj og koste oss veldig, mens lille Noah sov fredelig i vognen sin så lenge. Lille gutten min som sov så innmari godt i den fine vognposen sin ♥ Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den nå som det er blitt så kaldt. Merker også at jeg setter pris på at jeg har kjøpt såpass mye ullklær til ham som det jeg har. Det kommer godt med i vintermånedene som kommer!

Ønsker dere en finfin tirsdag! 

Klem

12 kommentarer

Siste innlegg