DET ER SÅ UVANT!

Hei dere!

Nå kom vi frem for en stund siden, og gjensynsgleden var som vanlig stor. Leo var spesielt fornøyd med å være fremme etter mange timer i bil. Det er noe rart og veldig fint ved å se han løpe inne i det huset jeg vokste opp i. Det samme gjelder selvfølgelig med Noah, og dette var jo hans første tur til Gjøvik, og er første gangen han er her. Kjempekoselig! Det er virkelig godt å “komme hjem” en gang i blant!

Helt siden vi kom frem har alle i familien vært så uendelig glade for å se barna igjen, så de har fått så mye oppmerksomhet, og så mye utløp for energi (tenker da på Leo) at han sovner nok hvert fall godt i kveld. Siden søstrene mine så gjerne ville holde og kose med Noah, og Leo løp rundt sammen med bestemoren og bestefaren sin, hadde jeg plutselig litt tid til overs. Jeg gjentar: Til OVERS! Etter å ha vært mamma en stund vet jeg å utnytte det om det skulle skje sånn en gang i skuddåret, så da benyttet jeg muligheten til ordne meg litt, og få på meg ordentlige klær. Det føltes så ubeskrivelig deilig, og det var jo så uvant å ha tid til å kunne fikse meg litt. Å ordne og sminke meg var jo førsteprioritering før jeg fikk barn, nå kommer det rett og slett bakerst i rekka. 

Jeg skvatt litt hver gang jeg gikk forbi speilet, for plutselig så jeg ikke ut som en vandrende zombie lenger med håret oppsatt i en diger dott som sto til alle kanter. Rart!

Gleder meg til å oppdatere dere i morgen, akkurat nå er både Fredrik og jeg slitne og vi håper på en rolig natt med lille Noah. Håper dere har hatt en fin fredagskveld! ♥

7 kommentarer
    1. Så fin du er, Jessica! Vil bare si jeg tror du hadde kledd skulderkort hår så innmari godt, kan se det for meg!(er firsør)!!

    2. Enig ^ Tror det ville fått frem de fine ansiktstrekkene dine 🙂
      Så godt du har fått litt tid helt på egenhånd 🙂 Det trenger man!

    3. Tror du hadde kledd å fylle brynene litt mer! 🙂 Har forresten et ønske om hvilken sminke du bruker, for sminken din er helt perfekt sånn hele tiden, haha! God helg:)

    4. Hei! Kom akkurat fra kino/ så harry potter. Å du ligner veldig på den ene hovedskuespillerne, hun heter Rita 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg