FOTOGRAFERING MED MIN LILLE FAMILIE

Heihei!

I dag har vi endelig vært på fotografering! Fredrik, Leo, Noah, og jeg.




Jeg har også rukket å treffe ei venninne tidligere i dag, og det var veldig hyggelig! Jeg vil jo, både med tanke på familie og venner, prøve å komme til Gjøvik oftere fremover, men det er ikke så lett med to barn og travle dager. Alt må planlegges ned til den minste detalj, og jeg kan ikke annet enn å le når jeg tenker på hvordan det er å dra bort nå, i forhold til hvordan det var før jeg fikk barn. Jeg kunne ha fem minutter til å pakke, og det ville gå helt greit. Det var jo bare til meg selv uansett, og jeg trengte jo ikke stort! Nå derimot er det en hel haug av ting og huske på, og mye planlegging i forkant.

Vi var  i hvert fall hos samme fotograf vi tok 6-måneders bilder av Leo, og samme fotograf jeg tok gravidbildene mine hos i sommer. Hun er vanvittig flink og jeg blir alltid like fornøyd med bildene, så i dag tok vi litt familiebilder sammen, noen av meg og guttene, noen av Fredrik og guttene, og noen få søskenfoto av bare guttene. Fine minner å ha i fremtiden, og veldig fine gaver til familiene våre, besteforeldre og oldeforeldre. Leo er jo mildt sagt full av energi dagen lang – så det var nok ingen lett oppgave å fotografere han der han løp rundt og rundt! Med en utrolig flink fotograf gikk det likevel veldig greit – jeg tror bildene ble helt supre, og vi gleder oss til å se! Det går jo fort til neste gang, når Noah er 6 måneder i april skal vi jo tilbake for å ta 6-måneder bilder her igjen, siden Leo også tok 6-måneder bilder her og de ble jo bare helt fantastiske. Tenker meg Noah kanskje ligner mer på Leo da, enn det han gjør nå!

Klem

5 kommentarer
    1. Åå så utrolig koselig! <3 Jeg gleder meg sånn på dine vegne til du får se bildene Jessica! Skulle gjerne vært hos en fotograf en gang med Emily og pappaen hennes, men jeg er så usikker på hvilken fotograf vi skulle brukt og hvor mye sånt vanligvis koster? :-O
      Mange varme klemmer til dere alle og håper dere får en kjempe fin helg sammen med familien. <33

    2. Gleder meg masse og se bildene av Leo og Noah og dere <3 behold Leos hår,det er så fint og sjarmerende <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg