NAKENBILDE PÅ AVVEIE

Gjett hva jeg klarte å gjøre i ammetåka her i dag tidlig, da? På fredag den 13?

Jeg har akkurat ammet Noah i sengen vår, og skal sjekke mobilen min. Finner deretter ut at jeg skal filme Noah, og i utgangspunktet bare sende klippet til søsteren og moren min – men kommer borti feil knapp og legger den ut på storyen istedet. Ja ja, tenkte jeg. Hjernen min er nok fortsatt i full feriemodus, for jeg glemte jo tydeligvis at på disse snappene så man puppen min. Jepp, du leste riktig. Haha!

Jeg begynner å gjøre meg klar for dagen, og ca en time senere skal jeg legge ut noe nytt på snapchat – hvor jeg da har fått sikkert over 30 snaps hvor folk sier ifra at jeg har postet puppen min på snapchat. Jeg skjønner ingen ting, og går på storyen min, og jada, det hadde jeg jammen meg klart. Jeg må bare le meg i hjel før jeg fjerner det og legger ut nye snaps. Det var flere som hadde tatt screenshot, så jeg satt bare og lo og lurte på hva i alle dager de skulle med et bilde av Noah og litt av puppen min. Haha, jaja. Sikkert kult å ha puppebilder av andre da, ikke vet jeg? Haha!

Jeg ammer offentlig og hele den pakka der, så for meg gjør det i grunn ingenting og jeg hadde det egentlig bare veldig morsomt med det. Fjernet det jo da selvfølgelig fordi det ikke var meningen å legge det ut, men herregud for et engasjement ene og alene på grunn av en pupp! Fikk mange snaps fra andre som hadde gjort noe lignende og som synes det var så grusomt når det skjedde dem, og fra flere som sa at hvis det hadde skjedd dem hadde de ikke klart å bevege seg ut av døra. Men alvorlig talt da, vi må jo ikke ta helt på vei og tro at livet er over bare fordi man driter seg ut litt. Er det så nøye uansett da? Det er jo bare en pupp!

18 kommentarer
    1. Hahah jeg ler så mye av dette! Alle har vell sett en pupp før, bra at du ikke bryr deg😂😂 Litt humor i hverdagen må man ha 😛

    2. Helt enig med deg, en pupp er jo helt naturlig, og noe alle har sett før! Man bør ikke gå av skaftet for en så naturlig ting som det nei 😉

    3. Hahahaahahahah, du er så fantastisk søt! Må si jeg gliste litt av den mystoryen altså 😂 Er så glad for at du har et så naturlig forhold til kroppen din, og at du ikke bekymrer deg ol. For et lite uhell. Har følgt bloggen sin helt siden starten, og må oppriktig si at du er den flinkeste mammabloggeren jeg vet om.
      Så herlige og fornuftige innlegg. Heldige Noah, Leo og Fredrik som har deg 😍
      Ha en fin kveld videre 😊

    4. Kan ikke fatte å forstå hvorfor noen tok screenshot, i hvert fall ikke når babyen var med på bilde?! Hva skal de med det? Gjøre en ammende mamma flau??? Tror vi fleste mødre ser på de som helt naturlig, er jo det det er! Noe så latterlig altså ærlig talt 😂 Liker at du ser humoren i det i hvert fall! At du ikke tok det på den andre måten. Thumbs up! 👍🏼

    5. Haha det er jo bare morsomt! 😀 Finnes sikkert mye verre ting du kunne uheldigvis lagt ut! God klem til deg <3

    6. Haha 😅😂 Slår ikke meg. Innlagt og nyoperert med morfin i kroppen skulle jeg snappe til søsteren då jeg hadde fått mammaen til venninna
      hennes so kontaktsykepleieier; Den låt slik “jeg elsker mora til Birgitte, ho ska vær med å dusje i morgen”. Når jeg ikke fikk svar måtte jeg sjekke opp i det, viste seg at jeg ikke hadde sendt den til hu – men på mystory 🙈🙊 Tippa ingen forstod noe og antok at det hadde rabla for meg 😅

    7. Herregud, er vell ikke verdens undergang med litt pupp vell? Skal innrømme ar i min ammeperiode var jeg veldig sjenert og prøvde å gjemme meg vekk, men angrer på det i ettertid – er jo verdens mest naturlige ting! Neste gang skal jeg ikke bry meg og heller kose meg med amming så lenge jeg kan 🙂
      Herlig ar du tok det med eg smil og ikke lager noe big deal, er jo det mest naturlige i verden! Jeg lo godt nå 😀 ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg