LEO OG NOAH: ØNSKELISTER TIL JUL

I og med at november nærmer seg slutten og desember nærmer seg start, har jeg laget noen ønskelister til guttene til jul som jeg tenkte jeg kunne dele med dere ♥

Til Leo ønsker vi oss en god del klær, og da gjerne ull. Han har vokst ut av så mye av klærne sine den siste tiden at det er helt vanvittig – så jeg må nok kjøpe noe nytt til ham før jul uansett. Han bruker nå 86 og 92 i klær! Ellers ønsker han seg leker, og da er han spesielt glad i leker som lager masse lyd. Haha! Og lekekjøkken og tipi-telt.

Han har jo så og si alt han trenger, men mangler vognpose som jeg skal kjøpe til ham – så det får bli en ekstra julegave fra oss i tillegg til lekene og klærne han skal få. Han skal etter hvert gå over til juniorseng nå, og derfor satte jeg opp det på ønskelisten hans også. Selv om vi egentlig tenkte at det kunne vente til 2-års dagen. 

Bilder hentet fra Barnshus.no, Memini, ToysRus, babynest.no, jollyroom.no, ellos.no – Dette er ikke sponset.

Til Noah ønsker vi oss også litt klær! Samt babyleker, babygym og litt diverse som sølvrangle. Vi har allerede fått en del barselgaver fra kjente og kjære som har gitt oss klær i større størrelser, og det trengtes for å si det sånn. Jeg kan bare glemme å få på ham størrelse 56 nå, så nå er de klærne hans pakket bort for godt – og forhåpentligvis kan jeg trygt pakke dem bort eller gi dem bort siden vi ikke akkurat har noen planer om barn nummer tre enda. Hehe!

Jeg hadde jo kjøpt en del i både størrelse 50 og 56 siden jordmoren min ikke trodde Noah kom til å bli noe mer enn 3600 gram. Vel, han var jo nøyaktig 4000 gram når han ble født, så han vokste mildt sagt raskt ut av størrelse 50, og jeg har til og med mange bodyer vi ikke en gang rakk å bruke!

Dette blir jo Leo sine andre jul, og Noah sin første! Selv om de ikke akkurat kommer til å huske så mye av det i år heller, så skal vi gjøre alt vi kan for å gjøre det til en fantastisk høytid for dem ♥

Nyt kvelden!

11 kommentarer
    1. Mye fine klær til 2 hærlige gutter 🙂 Man trur gjerne at disse små ikke husker så mye, men det er utrolig hva de husker. Min datter er 3 og hun husker enda at julenissen kom innom i fjor på julaften. Hun husker til og med hva hun fikk i gave til han og hun husker nøyaktig hvor juletreet sto i fjor. Så det er bare å begynne å skape minner tidlig.
      .

    2. å så mye fint 🙂 sønnen min fikk også lekekjøkken når han var nesten 2 år,men han likte det ikke, så var bortkastet her ,men leo kan jo like det 🙂

    3. ÅÅ! Så mye fint da Jessica! <3 Jeg gleder meg til å se hva prinsene får til jul! 🙂 Her har vi akkurat blitt ferdige med å handle inn nok gaver til julekalenderen til Emily og jeg tror nok det blir MYE leker i år fra begge bestemødrene som vi skal feire med i år. hehe
      Mange gode klemmer til dere alle! <3 😀

    4. Hei kan du sende meg ein epost eg vil gjerne kjøpe bodyane i str 50 får tvillinga i slekta snart så hadde vore supert 🙂

    5. Note: Den vognposen du har på bildet der er LITEN, jeg har den selv til mi jente, og hun er 16 mnd og liten for alderen. Vi kan bruke den nå, men er helt sikker på at den er for liten til våren. Jeg ville nok heller gått for easygrow, voksi e.l. Har easygrow også 🙂 veldig fornøyd med den 🙂 tenkte bare å dele informasjonen, haha, da jeg ikke hadde kjøpt den om jeg visste hvor liten den var! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg