JEG ØNSKER MEG EN STOR FAMILIE

Fredagskvelden er endelig her, og roen senker seg. Leo har hatt en kjempefin uke i barnehagen, og Fredrik har hatt noen travle dager på jobb – og da er det ekstra godt å ta helg sammen. Det er så utrolig morsomt at Leo er blitt såpass stor nå, sammenlignet med fjorårets førjulstid – når han enda krabbet rundt her. Leo ser så mye glede i alle de små tingene, som julekalenderen sin og det at han får en ny legokloss hver dag, nissene vi har satt opp her hjemme, og når jeg setter frem pepperkaker og han løper rundt og ler mens han tar med seg fem stykker i hver hånd.

Vi er ganske slitne etter uken (Eller.. Fredrik og jeg hvert fall, Leo ser ut til å ha ubegrenset med energi og løper rundt som en duracell-kanin) og jeg merker at jeg kan forstå dem som mener to barn føles ut som ti. Selv føler jeg at to barn føles ut som nettopp det: To. Dobbelt opp med alt. Og halvparten av søvnen du fikk tidligere. Haha!

Ting har uten tvil gått fort siden Leo startet i barnehagen. Han har vokst så ekstremt mye på disse månedene! Og jo mer barna vokser, jo mer tenker jeg at jeg vil ha en større familie og flere barn. Ja, jeg er klar over at jeg må være fullstendig, riv ruskende gal som sier det med en kolikkbaby i hus – og jeg kommer nok til å angre bittert på uttalelsen min når han begynner å hyle til kvelden. Uten tvil. Men helt ærlig, når alt kommer til alt så ønsker jeg meg en stor familie. Jeg hadde aldri min villeste fantasi sett for meg at jeg skulle sitte her og ønske meg en flokk med unger og en stor familie, men vet dere hva, det gjør jeg faktisk. Jeg må ha gått fra vettet!

Blide gutter klar for helg ♥

Håper dere får en fin helg, alle sammen ♥

8 kommentarer

Siste innlegg