DET SKAL IKKE VÆRE ENKELT!

Hei alle sammen.

Vurderte egentlig å droppe å si noe om dette på bloggen siden det blir en del negativitet her inne om dagen, men jeg regner med at dere hadde begynt å lure om jeg ikke oppdaterte. Haha, når jeg tenker over det er jeg i min fulle rett til å klage. Gjett hva? Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av det faktum at vi har så elendig flaks. Vi ligger rett ut med omgangssyke og det kom som kastet over oss en time etter jeg publiserte blogginnlegget i går kveld. Jeg har i tillegg feber og hele pakka, så det har vært en… Interessant natt, kan man si. Foreløpig er det kun Fredrik og jeg som er dårlige, og vi krysser fingrene for at Leo og Noah slipper unna. Et lite hell i uhell var det i hvert fall da, ettersom mamma og søsteren min er her og i det minste kan ta hånd om Leo.

Jeg tør faktisk ikke tenke på hvilket sirkus det hadde blitt om det bare hadde vært oss her hjemme, for natten i natt har vært den verste i mitt liv. Legger ikke skjul på det, akkurat. Haha!

Jeg prøver iherdig å trøste meg med at det ikke får blitt stort verre nå, så da må jo ting begynne å se litt lysere ut for oss snart. Er det mulig altså! Dessuten vil jeg mye heller at Fredrik og jeg skal være dårlige, enn at barna skal være det. Det skal være helt sikkert!

Har vært så heldig å ha fått hele 30 minutter med søvn i natt, så nå skal jeg rett og slett ta med meg Noah og legge meg til å sove. Håper for all del dere har fått en bedre start på helgen enn det vi har, så snakkes vi igjen når jeg er blitt bra. Stor klem!

17 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg vet du ikke vil dele bilder av kroppen din på grunn av press om å se bra ut etter fødsel og sånt, og det skjønner jeg og respekterer veldig mye!
      Men lurer bare på hvordan det går med arret (såret?) etter keisersnittet. Gjør det vondt? merker du noen forskjell fra hvordan det var etter Leo?

    2. Anonym: Hei 😀

      Det går greit. Er fortsatt litt hoven og kommer nok til å være det en stund til også. Gjør vondt hvis jeg belaster det mye (dvs om jeg feks bærer tungt) Selve arret er veldig fint, og har grodd pent. Merker stor forskjell fra arret etter jeg fikk Leo. Det var lite vondt i forhold til hvordan dette arret er. Slet også utrolig mye med vesentlig sterkere smerter i selve arret etter dette keisersnittet, enn sist med Leo 🙂

    3. Huff og huff, det hørtes ikke noe gøy ut! Masse god bedring til dere begge, håper dere blir raskt friske og raske igjen 🙂 Unner dere alt godt <3

    4. Uffda, ikke noe gøy! Ønsker dere begge god bedring, og håper dere kommer dere iløpet av helgen! <3 Sender dere masse gode klemmer <3

    5. Masse god bedring. Håper virkelig dere blir fort.frisk. Sånn at dere heller kan nyte en fin tid sammen med litt mer søvn også. I stedenfor sykdom og llite søvn. For da blir det ikke en like bra dag.Dere fortjener alt godt og ønsker at dere skal nyte tiden. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg