JULEANTREKKENE TIL GUTTENE MINE

Hei alle sammen. Jammen hadde jeg ikke et ledig øyeblikk i dag! Det er så utrolig uvant å ikke blogge som vanlig, men det har vært deilig å senke skuldrene når jeg vanligvis sjeldent får et ledig minutt til å slappe av selv etter at Noah sovner sent om kvelden eller natten.

I går var jeg alenemor for en kveld, for Fredrik skulle ut en tur på kino. Leo og Noah var hjemme med meg, og Noah hadde typisk nok den verste kvelden sin med kolikk på veldig lenge. Så når han kom hjem ble vi raskt enige om at nå drar ingen av oss ut på en god stund, nå må vi faktisk vente til Noah ikke skriker seg svett hver kveld lenger. 

Jeg gjorde, som jeg alltid gjør – det beste ut av det når jeg sto i det alene, og jeg er veldig sikker på at Leo faktisk fikk en koselig kveld likevel. Hva gjør man vel ikke for de små! Men jeg skal ikke pynte på det, jeg for min del synes det var helt forferdelig. Ikke noe morsomt å ha ansvaret for begge alene når den ene hyler hele kvelden. I dag har lille babyen vår hatt en bedre dag. Vi har vært en tur på søndagsåpent kjøpesenter og fått unnagjort de siste julegavene, og Noah sov (!) mesteparten av turen. Sakte bedring er bedre enn ingen bedring! Det kunne vi ALDRI ha gjort for noen uker siden. 

I dag er det jo kun 6 dager igjen til julaften, så jeg tenkte jeg kunne vise dere guttene sine juleantrekk. Ble veldig fornøyd i år, de har like bukser men ulike skjorter og sløyfer. Jeg aner ikke hva jeg selv skal ha på meg enda, men nå er i hvert fall deres antrekk i boks og det er veldig deilig ♥ Gleder meg så til å se dem i finklærne!


Nå i kveld skal vi se Hjemme alene og få litt julestemning. Vi har ordnet det slik at Fredrik sparte to av ferieukene sine til å bruke nå i julen, så han skal heldigvis ikke tilbake på jobb før 2 januar. Da kan vi begge få muligheten til å lade litt ekstra opp til julen! Ha en fantastisk fjerde søndag i advent. Mange klemmer!

13 kommentarer
    1. Så fine antrekk, guttene blir nok nydelige i klærne❤️
      Også så utrolig koselig og godt for dere alle 4 at Fredrik har juleferie. Ha ei fin førjulstid og ikke minst ei god jul, jeg beundrer dere veldig sterkt❤️

    2. Hei til dere fine.
      Håper Noah blir bedre av kolikken snart for alles del. Stakkars liten som har vondt. Men i alt det stresset det fører med seg er jeg imponert over hvordan du og Fredrik så voksent takler det. Med å sette familien først. Og det er så tydelig både i dine og i Fredrik sine ord hvor glad dere er i hverandre og barna.
      Må julefreden senke seg over dere alle 4. Ønsker dere en riktig god jul. Og ta vare på dere. Juleklem

    3. Helledussan, så søte plagg.
      Så flott at Fredrik har ferie – kanskje dere får tatt dere inn.
      Jeg sender tryllestøv til Noah…..bort med kolikken.

    4. Føler med deg! Min baby skrek også mye første månedene. Og jeg var 29 når jeg fikk han. Og jeg hadde ikke i tilegg en til. Synes du virker så utrolig flink og fornuftig ut for å være bare 18 år! Jeg er faktisk helt imponert over det, og liker derfor å lese bloggen din av og til selv om jeg er mye eldre enn deg. Du virker som en utrolig flink og god mor. Synes du har grunn til å være veldig stolt av deg selv! måten du skriver på er veldig voksent og reflektert. Husk å bruk evnene dine godt:) tror du kan nå langt! Klem

    5. Så skjønne antrekk!😍 Har sendt deg en pm på facebook, men regner ikke med du har sett den for du må vel godkjenne meldingsforespørselen siden vi ikke er venner. Ha en fin kveld:)

    6. Hei du! Jeg har fulgt bloggen din lenge, og har da også fått med meg at Noah har kolikk. Jeg ville derfor komme med et tips som kanskje kunne vært ålreit for dere å vite om. Så kan dere ihvertfall vurdere om dette er noe dere ønsker å prøve. Søsteren min hadde kolikk som baby. Foreldrene våre til henne med til en naturmedisinlege, som “trykket henne under beina”. Like etterpå var kolikken borte, på bare fem minutter :kr

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg