SIDEN SÅ MANGE HAR SPURT…

Jeg vet ikke hva det er med meg og det å smile på bilder. Jeg kan huske tilbake til når det kun var 6 måneder siden bloggen ble opprettet og jeg begynte å få ganske mange lesere, og husker at jeg til og med da ble bedt om å smile på bilder. “Hvorfor smiler du ikke, Jessica?” Svaret er ganske enkelt at jeg føler jeg smiler for harde livet, men når jeg får se bildene i ettertid ser jeg jo at det ikke ser slik ut i det hele tatt. Det har kanskje noe med at jeg hater å smile med tennene, og da smiler jeg stort sett kun med munnen lukket. Jeg prøver å forbedre meg på dette, men det er ikke så lett. Jeg skal være helt ærlig å si at jeg ikke føler meg så fin når jeg smiler med tennene, men er helt enig at det ser helt pyton ut at jeg ser sur ut på hvert bilde som blir lagt ut her inne. For det er jo faktisk verre enn at jeg ikke synes jeg er noe fin når jeg smiler skikkelig. Jeg må rett og slett skjerpe meg litt!

Da var det ute av verden – dagen vår har vært fin. Håper dere også har noen fine dager nå i romjulen! Her går vi fortsatt i store gensere og i pysj til langt ut på dagen, og vi sover til og med langt ut på dagen også. Alle rutiner har sklidd litt ut! Er det ikke slik det ofte blir med ferier, da? Vi skal prøve forsiktig å komme oss litt inn igjen, for det er greit å beholde noen rutiner selv om Leo ikke skal i barnehagen igjen før 3 januar!

Nå har vi fått besøk av familien min, og det var veldig godt å se dem igjen! Det har jo vært min første jul uten min familie tilstede, men gjett om vi har kost oss likevel. Og det skal sies at det var veldig godt å se dem igjen!  Leo blir overlykkelig hver gang vi får besøk, og er ekstra glad om det er noen i min eller Fredrik sin familie som kommer på besøk. Nå skal vi bare kose oss resten av kvelden, og jeg håper for all del at dere gjør det samme ♥

Klem

36 kommentarer
    1. Helt enig med “C” i at dette bildet var kjempefint! Du stråler på bildet, syns jeg . Ser ikke det fnugg sliten og uopplagt ut, wow, imponerende!

    2. Så kjekt at dere har hatt en fin dag, godt å høre 🙂
      Syns forresten du var kjempe fin når du smilte med tennene! Øynene dine ble på en måte mer framhevet, eller noe! Gjør det oftere 😀

    3. Du er jo heilt nydelig når du smiler med tennene!😍
      Ønsker deg og din flotte familie ein riktig fin jul videre og eit godt nyttår!😄❤

    4. Heeelt enig med “Maya”! Du ser mye lykkeligere ut når du smiler med tennene! Det kledde du virkelig!

    5. Herregud, hvorfor er du ukomfortabel med å smile med tennene? ! Du ser jo helt fantastisk ut! Og så fornøyd og lykkelig Noah ser ut ♡

    6. Så utrolig vakker du er, spesielt når du smiler 😀 Det smilet fikk humøret mitt opp et hakk ihvertfall, så du har alle grunner til å legge ut bilder hvor du smiler mer enn vanlig!
      Du er selvfølgelig kjempe fin på alle bilder ^^

    7. Det trenger du ikke å være ukomfortabel med, så vakker når du smiler med tennene!
      Håper Noah fortsatt har gode dager uten gråt 🙂

    8. For en rar ting å si – smile med tennene. ))
      Man smiler med munnen, og viser tennene.
      Og ja, du er fin når du smiler så tennene dine vises.

    9. Var helt lik selv noen år tilbake, jeg HATET å smile med tennene. Men etterhvert så jeg jo at jeg alltid satt som en sitron på alle familiebilder, aldri ble noen så fine at jeg ville henge de på veggen. Fant da ut at det er bedre å bite seg i det, glise med tennene og i det minste se så blid ut at jeg tar meg ut på veggen :p 😀 Noen ser bare sure ut rett og slett på bilder, selv om de prøver å smile. Jeg er den av de – mens samboer kan genuint se ut som han vil myrde noen og fortsatt se håpløst bra ut på bilder :p
      Jeg vet at ingenting vi sier vil egentlig hjelpe, men fy flate for en forskjell det er på ansiktet ditt når du smiler med tennene. Du er nydelig som du er, og når du smiler med tennene kommer det ekstra glimtet i øynene dine frem! <3

    10. Du har et fantastisk vakkert smil når du smiler og viser tenner 🙂 da kommer gløden helt opp til øynene dine 🙂 Håper du fortsetter å smile med tennene fremover. Du er vakker 🙂

    11. Du er nydelig uansett hvordan du smiler, men må si meg enig med de over her; du har absolutt ingen grunn til å ikke ville smile med tennene! Kjempefint bilde av deg og Noah!

    12. Sier som jeg sier til toåringen “din tullekopp”. Du er vakker da du smiler med tennene. Du har flotte , hvite og rette tenner så det er selvtilliten ikke tennene det er noe galt med:-). Du ser litt ulykkelig ut på bilder så flott å se deg smile.

    13. Du har fint smil <3 bare å fortsette med og etterhvert vil du bli konfertabel. Du har ingen grunn til å ikke være det <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg