DETTE SKAL JEG GJØRE I 2017

I løpet av året har…

Leo fylt 1 år, bloggen fylt 2 år, og ikke nok med at jeg endelig fylte 18 etterlengtede år – jeg ble også gravid igjen, og gjennomgikk mitt andre svangerskap. Dere har fått tatt del i mye, og jeg har følt det litt lettere å dele ting i året som gikk. Det har føltes mer naturlig å la dere komme litt tettere inn på både meg og oss.

Dette har nok vært det året hittil i livet mitt hvor jeg selv føler jeg har vokst mest og lært mest. Jeg fikk en tøff start på året, men ut i januar startet det med at Fredrik og jeg fant tilbake til hverandre og det så plutselig ikke så håpløst ut lenger. Jeg ble jo gravid i slutten av januar i fjor også, men skulle gå helt til mars uten å oppdage det. Det er rart at jeg følte verden raste litt sammen når jeg oppdaget det, og at jeg nå ikke kan se for meg et liv uten vår minste gutt. Han har rett og slett gjort familien vår komplett.


Kort fortalt har det vært et år fylt av latter, tårer, utfordringer, oppturer og nedturer. Men mest av alt har det vært glede! Jeg skal gå inn i det nye året sammen med to barn, og samboeren min som jeg elsker. Sammen skal vi gjøre 2017 til et fantastisk år, og det blir morsomt å ta med bloggen på veien.

Dette er noe av det jeg skal gjøre i 2017:

♥ Bli bedre til å sette av mer tid til Fredrik. Helt ærlig, så er vi blitt dårlige til å sette av tid til hverandre nå. Vi skjønner liksom ikke helt hvor vi skal ta tiden fra, og hva vi skal prioritere bort for å få mer tid til hverandre. Hittil har det mest handlet om å “overleve” når barna enda er så små, men de vokser for hver dag og kommer aldri til å bli så små igjen som det de er akkurat nå. 

♥ Publisere flere videoer her på bloggen! Min første video holder på å bli redigert, og kommer jo ut som jeg har lovet allerede før vi går inn i et nytt år. Dere kan allerede følge youtube-kanalen min HER!

♥ Jobbe mer med bloggen. Jeg håper jeg kan nå ut til enda flere i 2017, og kanskje til og med få en enda større blogg. Jeg føler jeg har gjort en halvveis god jobb i hele 2016, i 2017 vil jeg være så nærme 100% fornøyd med alt jeg legger ut her inne som overhode mulig. Det er jo dette jeg vil, og jeg skal jobbe hardt for å komme enda lenger.


♥ Si mer “Ja”. Bli med mer ut på ting, få reist litt mer (med barna), og generelt slutte å finne unnskyldninger for meg selv. Jeg kommer nok sikkert til å ha kronisk søvnmangel i mange år fremover, så det gjelder å gjøre det beste ut av det uavhengig av om jeg føler meg litt trøtt og sliten!

♥ Bli bedre til å svare på meldinger. Alle som kjenner meg vet at jeg er helt forferdelig til å svare på meldinger. Jeg evner ikke å gjøre dette i tide noen gang! Jeg er nok litt glemsk av meg, og i kombinasjon med ammetåke kan jeg noen ganger bruke ganske lang tid før jeg svarer. Dette skal ta slutt i året som kommer!

♥ Å prioritere litt av det jeg har lyst til. Trening, mer tid til venninner. Dette er ting jeg de siste månedene bare har kunne glemme, naturligvis. Og det har vært en selvfølge! Men nå som ting roer seg her hjemme og barna plutselig kan sove natten gjennom (Som de faktisk gjorde i natt, jeg er enda i sjokk) så kan jeg kanskje etter hvert prøve å få tid til noe av det jeg ikke har fått tid til på veldig lang tid.


Måtte vi få noen fine siste dager av 2016, og måtte 2017 bli enda finere!

God klem

13 kommentarer
    1. Gleder meg til å følge deg videre i det neste året! 🙂 Og er så utrolig glad for at ting går bedre med Noah nå!! Mange gode klemmer til deg <3

    2. Dere er veldig velkommen til oss i Kristiansand og tur i dyreparken<3
      Håper du har hatt en fin jul med den fine familien din!

    3. Har ett spørsmål til deg:-) Jeg flytter ned til Larvik fra Oslo nå i januar. Kjenner kunn familie der og ingen på min alder.. Hvordan er det å få venner der nede? Er det vanskelig ? Har du også noen barnehager å anbefale? Flytter 10 min gå avstand til sentrum:) Håper på svar!!

    4. Anonym: Hei!

      Min erfaring er at det ikke er vanskelig, men at man må være litt utadvendt. De aller fleste er veldig hyggelige her. Jeg vet jo ikke hvilken aldersgruppe du tilhører, men tror det kommer til å gå helt fint å skaffe seg venner her. Sammenlignet med hjembyen min synes jeg generelt menneskene her er veldig imøtekommende. (Spesielt hvis du har barn!)

      Håper du vil trives, Larvik er en flott by. Gled deg til sommeren her!

      Klem

    5. Du er såå fin i brune klær <3 Høres ut som noen fine ting å gjøre i 2017, ønsker deg et godt år! Hvordan går det forresten med Kolikken? Holder den fortsatt på å gå bort, eller hadde dere bare to heldige dager?

    6. så masse fint du skal gjøre i 2017, håper det blir et fantastisk år for dere alle 4 <3.. elsker det bilde av deg,noah og leo så mye kjærlighet <3 også det bilde av leo og fredrik på sisten <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg