GODT NYTT ÅR FRA OSS!

Hei dere!

Her har dagen som vanlig gått i ett! Jeg har fått unnagjort mye rydding, både i natt og i dag tidlig, og jeg har fått filmet det siste til house tour videoen til dere. Deretter la jeg meg rett og slett til å sove med Noah, og vi to sov veldig lenge i dag. Haha! Fredrik hater å sove lenge, og føler han går glipp av hele dagen, så han og Leo hadde allerede vært våkne i mange timer allerede når Noah og jeg kom uthvilte fra soveromsdøren vår, og ut til stuen. 

Nå er det endelig nyttårsaften og roen har senket seg her hjemme. Som dere sikkert skjønner blir det en rolig nyttårsaften for oss i år også, slik vi liker det best. Vi har i tillegg fått broren til Fredrik på middagsbesøk hos oss, så det blir en riktig så koselig kveld!

Vi skal se på rakettene fra verandadøren, se filmer, spise en herlig nyttårsmiddag, og nyte de siste timene av et alt i alt veldig flott år. Noah sover og gikk glipp av nyttårsfotograferingen til bloggen her hjemme, men vi ønsker dere alle et riktig godt nytt år og håper kvelden deres blir veldig fin ♥


Klem

19 kommentarer

Siste innlegg