VERDENS BESTE FØLELSE!

Hei dere! Håper dere har det bra, og at dere har en herlig helg hittil. Det har i hvert fall vi!

Noah blir jo bare større og større nå, han vokser i rekordfart. I dag måtte jeg derfor ut til byen en tur for å kjøpe litt nytt tøy til ham! Størrelse 3 måneder er for lengst blitt alt for lite, og jeg kan bare glemme å få det på ham. Haha, det gjorde meg egentlig litt glad at jeg hadde en unnskyldning til å kjøpe litt babytøy igjen! Lille babyen min som ikke akkurat er så veldig liten, selv om han heldigvis er baby en goood stund til ♥


Nå har jeg også lastet ned en app på telefonen min som gjør at jeg selv kan følge med på kurven hans, og han følger den så fint. Det er virkelig verdens beste følelse at han vokser så fint på det jeg gir ham. Som dere vet fikk jeg jo ikke til ammingen sist når Leo var baby, og måtte kaste inn håndkleet etter 2,5 måned med tårer og mye slit. Det var så sårt at jeg ikke fikk til noe som skulle være så naturlig! Derfor har jeg kjent på en så utrolig stor mestringsfølelse som endelig fikk det til denne gangen. Flere av dere har jo lurt på om jeg i det hele tatt ammer siden jeg kanskje ikke har skrevet om det så mye, så det gjør jeg altså. Likevel har jeg en så utrolig stor forståelse at amming ikke er noe som alle automatisk får til. Det viktigste er jo faktisk at barnet blir mett og vokser slik det skal, og vi skal ikke behøve å kjenne på et press om at man MÅ amme om man simpelthen ikke får det til. Det synes jeg er viktig å understreke!

Nå koser barna seg med pappaen sin, og senere i kveld skal vi videre til fadderen til Noah på middag. Gleder oss til det! Jeg håper dere har en fin lørdagskveld, vi snakkes selvsagt litt senere ♥

11 kommentarer
    1. Åh, så mye fint tøy!
      De vokser helt utrolig fort! Min er straks 6 mnd og krabber rundt 😱 Føler han akkurat var 1 mnd,
      Kos deg med de nydelige guttene dine! <3

    2. Marte: Tusen takk!

      Ja, det er så klisje, og jeg overdriver ikke en gang om jeg sier at det jeg har skrevet det minst ett tusen ganger på bloggen, men de vokser alt for fort. Det er akkurat som at tiden går mye kjappere så fort man får barn!

      Så herlig at din lille er 6 måneder! Det er virkelig en fin tid <3

      I like måte! Ha en fin helg 😀

    3. Så herlige bilder, og så stor Noah begynner å bli nå! Håper du får en fin kveld, og en fin helg videre! <3
      God klem <3

    4. Ja, det er helt utrolig! Syntes hvertfall 3-6mnd gikk veldig fort!
      Jeg glemte helt å spørre om hvor den heldressen er fra? HELT nydelig.
      <3

    5. Haha, vi måtte ta en handlerunde i dag vi også. Er ikke lenge siden hun her startet med 68, men nå er det ikke lenge til det ikke passer heller. Takk gud for januarsalg, for 74 hadde hun ikke noe av :p
      Jeg hadde det akkurat som deg ang amming. Var knallhard på at jeg skulle få det til denne gangen, men etter 4 uker og med kun 20gr i uka begynte jeg å ane at det ikke gikk. Folk rundt meg (bortsett fra min egen familie) maste om at jeg måtte fortsette, men etter 6 uker ga jeg meg. Jeg fikk til ammingen i kun 2 uker med nr 1, så så på det som en seier å klare 6. Men skal jeg ha flere så kommer jeg ikke til å prøve å amme heller. Det ble bare ett stress og pes, så jeg var helt ødelagt psykisk. Tror ikke folk skjønner at det tærer på en.

    6. å så nydelig Noah er <3 så herlig med babyer som er gode og runde, slik var min også :).
      nydelige klær og nydelige bilder av deg og Noah og Noah og Fredrik 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg