JEG GLEDER MEG SÅ MYE…




Jeg får nesten sjokk når jeg ser hvordan ukene flyr. I går var det kun en måned igjen til Leo fyller to år, og bare det i seg selv er helt surrealistisk å tenke på. Plutselig er påsken her, så kommer våren, og så er det sommer igjen. Denne sommeren er så fryktelig etterlengtet etter mange tunge måneder med mørketid – Det er jo blitt mørkt som svarte natta klokken tre om ettermiddagen hver dag nå i Gud vet hvor lenge. Nei, fy søren. Godt skal det bli at det snart er vår, og i kombinasjon med Leo sin bursdag får det ikke blitt annet enn bra!

Leo og Noah har vært to engler i dag når jeg nå har hatt dem begge alene siden Leo kom hjem fra barnehagen. Det er utrolig hvor mye som har skjedd på kort tid på den fronten også – Leo kan gå bort til Noah og leke med ham mens han ligger og smiler og ler til ham. Det er så herlig for meg som mamma å se hvor mye de gleder hverandre, enda hvor små de egentlig er enda.

Jeg håper dere har hatt en like fantastisk start på helgen som det vi har! Det er virkelig lenge siden jeg har gledet meg så mye til noe, som det jeg gjør til å ta fatt på denne helgen nå. Ikke at vi har noen store planer egentlig, men bare tanken på at vi får litt fri fra hverdagen nå er bare så deilig. Jeg trenger å få litt tid til å sitte litt i armkroken til Fredrik og til å fortelle ham at jeg er glad i ham. Jeg har egentlig konstant dårlig samvittighet for han hele tiden nå i hverdagen, når vi knapt har ork til å si natta til hverandre før en av oss sovner om kvelden. Haha! Nå håper jeg bare timene går fort til han kommer hjem til oss så vi kan starte helgen skikkelig, for jeg vet at det ikke blir det samme uten han her ♥

25 kommentarer
    1. Du er så vakker Jessica 🙂 Du har en såå fin blåfarge på øynene!!<3 Noah ligner veldig mye på deg!

    2. Hei,
      bodd i larvik ca 2 mnd nå, men er så vanskelig å finne venner her.. Har du noen tips til hvordan? Går med dattera mi i åpen bhg, men de fleste er en del eldre enn meg, og vi møtes ikke på fritiden..

    3. Nydelig du er på bildet, nydelig kjole også, selv om det ser ut som det har dryppet litt sikkel fra Noah på armen din, haha. 😁😍
      Ekte, flotte herlige bilder!

    4. Må bare spørre om en ting jeg har lagt merke til, er det en grunn for at guttene dine ofte ikke har sokker på? 🙂

    5. Cecilie: Hei Cecilie! Ja, Leo river dem av seg og Noah sparker dem av. haha! Pleier likevel å ta på Noah tøfler, selv om det er varmt nok her i massevis til å hå uten sokker. Haha! 🙂

      Ha en god helg <3

    6. Den kjolen din så veldig ammevennlig ut! 🙂
      Trenger en til dåpen.
      Hvilket merke/hvor har du kjøpt den? 🙂

    7. Ønsker deg ei fantastisk helg! Jeg er skikkelig imponert over deg og det du får til. Håper du er klar over for en god jobb du gjør. Klem.

    8. Kristin: Ops, det er mulig det ser ut som en kjole, men det er faktisk en jumpsuit! Den er fra Nelly (Merket Nelly trend/Nly trend) De har for øvrig veldig mange kjoler som ser lik ut! 🙂

      Du har helt rett i at den er ammevennlig da 🙂

    9. kl.04.31 vet du med sikkerhet at hu redigerer tennene hvitere eller?hva om hu har så flotte hvite tenner da…syns det var en en unødvendig kommentar å komme med…

    10. Hehe hææ, mørketid?? Flytt opp til Nord-Norge, så skal du få oppleve mørketid:))
      (PS. Sør for polarsirkelen er det ikke mørketid. Heller ikke midnattssol.)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg