EN STOR NYHET!

Hei dere!

I dag har Fredrik jobbet igjen, og han jobber til litt tidlig kveld i dag også, i likhet med i går. Som dere sikkert har lagt merke til, så har han jobbet ganske mye de siste månedene, det har jo flere av dere fine lesere kommentert av og til også. Og nå i dag kan jeg endelig avsløre hvorfor han har gjort det! Vi har begge jobbet mye de siste månedene, spesielt bloggen har jo tatt en litt annen vending. Det er fordi vi har spart ekstra mye nå til å kjøpe oss leilighet i Oslo, og etter en nervepirrende budrunde i dag fikk vi den herlige beskjeden om at vi VANT budrunden!

Grunnen til at vi flytter fra Larvik er på grunn av mulighetene med bloggen, og Fredrik sine muligheter for jobb videre – han tar resten av lærlingtiden sin på en butikk i hovedstaden, og er ferdig med lærlingtiden sin til august, og har derfor fagbrev i salgsfaget. Dermed er han klar for ny jobb fra august 2017 når vi forhåpentligvis har kommet oss på plass i Oslo

. I tillegg spiller det jo utvilsomt inn en del at jeg skal starte med å få tatt meg en utdannelse etter hvert, og da er utrolig gunstig å være i en by hvor man har såpass mange muligheter som det man har i Oslo! Vi ville derfor ikke vente lenger nå, slik at barna er så små som mulig, og fant ut for et par måneder tilbake at vi måtte spare ekstra mye for å få kjøpt den i tide før sommeren. Leiligheten ligger forresten et sted like utenfor Balleby.


Det har vært en vanskelig hemmelighet å holde for dere, spesielt når det er noe som er så stor som det å flytte og kjøpe egen leilighet – så jeg har lengtet lenge etter denne dagen. Selv om det selvsagt er med tungt hjerte at vi har valgt å flytte fra herlige Larvik. Vi kan jo alltids komme tilbake!

Håper dere får en fin lørdag videre. Jeg gleder meg så mye til tiden fremover!

24 kommentarer
    1. Tenker nok også aprilsnarr 😆 Etter alt du har skrevet om problemene mellom dere nå, høres det litt rart ut at dere skal investere i leiligheten sammen akkurat nå.

    2. Dere er helt rå! Gratulerer så mye og lykketil på den reisen! Gleder meg masse til å fortsette og følge med på den fine familien din! Dere har virkelig stått på og bevist hvor bra dere er for barna deres! Blir stolt på deres vegne😅 Stå på videre!:))

    3. Hei, Jesicca!
      Jeg har fulgt med på bloggen din en stund, og jeg må si jeg blir overrasket. Positivt overrasket! Det at en jente på 18 år som har to små barn klarer å holde oppe en så bra blogg, og også være en god mor for dine to nydelige barn!
      Jeg blir derimot veldig fortvilet over at så mange klarer å sitte å skrive så mye drit. Både anonymt og offentlig! Jeg er selv bare 16 år gammel, og det at det til og med er folk som er eldre enn meg som skriver stygt til deg er skremmende. Jeg blir veldig satt ut og vet ikke helt hva jeg skal skrive. Det er ikke greit å skrive stygt til en person uansett om vedkommende er kjent eller ikke! For alle mennesker er faktisk like mye verdt, og unike på hver deres måte.
      Jeg håper ikke du tar til deg noe av det som blir skrevet. Verken det som det er snakk om nå, ting som har blitt skrevet tidligere og ting som kommer til å bli skrevet (jeg skriver kommer til å bli skrevet da det alltid er noen tullinger som tror det er tøft å hakke ned på andre:) ) Du må aldri tvile på deg selv som person for du er unik som alle andre. Alle er skapt slik de er for en grunn! Vi gjør alle våre feil, men likevel så mye fint også<3 Jeg kjenner ikke deg som person og kan ikke uttale meg noe særlig om det. Men det jeg kan fortelle om er mitt inntrykk av deg. Du virker som en herlig og god jente med mange positive egenskaper! Du virker som en god mor til dine to skjønne barn, og en ærlig jente.Du er nydelig, og må aldri la noen andre fortelle deg noe annet! Du må aldri la noens meninger eller synspunkter endre dette!
      Håper du får en fin helg videre. Hilsen jente, 16 år:)
      ^ Dette er en kommentar jeg postet i begynnelsen av mars, men usikker på om du fikk. Derfor prøver jeg igjen 🙂 - Er i forbindelse med de innleggene der du har skrevet at du får en del negative kommentarer.

    4. Poster du den i morgen så er jeg med 🙂
      Å flytte fra Larvik tror jeg uansett er uaktuelt for dere, men du skal ha for forsøket 🙂

    5. Jeg mener at det beste for dere ville være å eie eget, at Fredrik hadde fått jobb i Oslo med de høye lønningene som er der, og at du faktisk hadde fått deg en utdannelse. At du får gjort noe annet enn å fokusere på bare ungene, tror jeg ville gjort både deg og Fredrik godt 🙂 Snakker av erfaring.

    6. Gratulerer!
      Håper ikke det er noe forkjøpsrett på den leiligheta! Selv mistet jeg 3 leiligheter til forkjøpsretten når jeg kjøpte min første leilighet. 🙁 Synes forkjøpsrett er utrolig urettferdig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg