NOAH ER 6 MÅNEDER GAMMEL

Hallo alle sammen!

I dag er vår herligste, fineste, nydeligste lille baby 6 måneder gammel allerede – og vi blir bare stoltere over ham for hver dag som går. Det er så rart å tenke på at det har gått et halvt år allerede, siden Noah endelig skulle komme til verden en mandagsmorgen som vi hadde gledet oss så utrolig lenge til. Han har krevd mye av oss, og han har lært meg en hel masse. Det positive med å ha hatt en kolikkbaby slik jeg ser det, er at man blir så godt rustet for utfordringer som kan oppstå med barna i senere tid – fordi man har vært på bunnen og ingenting kan måle seg med det uansett. Det har rett og slett gjort meg til et sterkere menneske.

Noah er veldig blid om dagen, og smiler så fint med det nesten tannløse smilet sitt! Han er også en stor mammadalt, og er kommet til det stadiet at han er ganske skeptisk til fremmede, så han er tryggest i armene til mamma, og ler aldri så godt som det han gjør når han leker med pappaen sin. Han er veldig fascinert av storebroren sin og elsker å leke med ham, og selv om han er skeptisk til fremmede så storkoser han seg når han kan sitte å følge med på alt som skjer rundt han.

Tenk at for ett år siden var Noah på størrelse med en pære i magen min, og nå i dag veier han godt over 9 kg.





Jeg gleder meg så til å gå den aller første sommeren hans i møte! Han er en så fantastisk liten gutt, og jeg er så lykkelig over ha muligheten til å tilbringe hver eneste dag med han. Jeg kan nesten ikke vente til alt vi skal oppleve sammen, lille vennen min ♥

16 kommentarer

Siste innlegg