JEG HAR GLEDET MEG SÅ LENGE TIL DETTE!

Hei alle sammen. Håper dere har det bra!

Både i går og i dag har jeg vært mye alene med barna og kombinert det med husarbeid og masse pakking – for vi skal nemlig dra avgårde på påskeferie alle 4! Jeg har jo helt glemt å fortelle dere det! Noe som egentlig er ganske rart, i og med at vi har planlagt dette i lang tid. Jeg holdt Leo hjemme fra barnehagen i dag også, slik at vi samtidig kunne få litt tid sammen. Så nå sitter vi i bilen på vei til hytten til familien min, og gleder oss veldig til å komme frem og tilbringe noen fine dager på fjellet i påsken. Det er virkelig noe eget med å feire påsken på fjellet synes jeg!

Leo lurte seg med på bildene vi tok i stad! Haha, verdens fineste linselus. Jeg måtte le skikkelig da jeg gikk gjennom bildene etterpå og så at han hadde lurt seg med på alle bildene Fredrik og jeg tok sammen. Og at han i tillegg sto og smilte! Haha, han er blitt veldig glad i å bli tatt bilder av, for å si det sånn! 

Nå sover begge guttene godt i bilsetene sine, så da hadde jeg muligheten til å oppdatere dere litt. Turen hittil har ikke akkurat gått knirkefritt, men det må man regne med når man har med to små barn på tur. Det er heldigvis ikke lenge igjen, og det skal bli så godt å komme frem. Dette er jo faktisk vår første ordentlige ferie sammen, om vi ser bort i fra et par turer til familien min i Gjøvik for en stund tilbake. For det har vært noen travle dager nå i det siste, så det skal virkelig bli godt med en liten ferie. Jeg er utrolig glad for at Fredrik også kunne være med og at det ikke ble noe mer jobbing utover påsken på han, for all ekstra tid vi kan få sammen er gull verdt. Fredrik har jo også jobbet en del mer enn vanlig i det siste, så han har nok gledet seg til ta seg en velfortjent påskeferie med oss han også, litt fri fra jobben og litt ekstra tid med familien sin.

Satser på at denne ferien vil gjøre godt for barna og for oss ♥ Ønsker dere en riktig god påske!

12 kommentarer

Siste innlegg