JEG ER FORELSKET PÅ NY

God kveld alle sammen!

Jeg fant igjen noen av de første bildene jeg tok av Fredrik og Leo sammen. Herregud så rørt jeg blir! Jeg forelsker meg på nytt hver gang jeg ser bildene av dem. Det samme gjør jeg selvfølgelig når jeg ser bilder av Noah og Fredrik. Det går faktisk ikke en dag uten at jeg tar meg selv i å sitte å se på dem sammen mens jeg tenker det samme som jeg gjorde da jeg så dem sammen for aller første gang.

Det er litt morsomt hvor like barna blir på mange av bildene jeg tar av dem, noen ganger når jeg har tatt bilder av Fredrik og Noah i sengen om morgenen eller i sofaen når de leker senere på dagen – for å så vise Fredrik i det i etterkant, så tror han noen ganger at det er han og lille Leo. Haha, ops! Litt morsomt er det jo da. På noen bilder kan til og med jeg ha vanskeligheter med å se om det er Leo eller Noah som baby, selv om de ikke er kjempelike i virkeligheten, så synes jeg ofte det kan bli sånn på bilder. Og selv om det ofte avslører seg i form av andre detaljer på bildene, hvor bildene er tatt, eller noe så enkelt som datoen bildet ble tatt på.

Jeg håper dere har hatt tidenes helg! Nå er vi snart i mai, og jeg har hatt noen dager i det siste som virkelig bare har vært helt supre. Resten av min kveld skal bli brukt på min kjære Fredrik. Kos dere masse i kveld, vi snakkes igjen om ikke så lenge ♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg