NEI, DET ER IKKE SLUTT MELLOM OSS.

God kveld dere. Håper dere har en fin kveld.

De minste to guttene mine sover nå, og jeg skulle egentlig gå og legge meg alene. Jeg ville bare skrive et lite blogginnlegg til dere først. Jeg har vært på 2-års kontroll med Leo tidligere i dag, Noah har vært på trilletur med famoren og oldemoren sin, og så hadde Leo, Noah, og jeg litt alenetid før Fredrik kom hjem fra jobb.


Av og til slår det meg hvor skremmende lite som egentlig kommer frem på bloggen av livet mitt. Det jeg akkurat ramset opp som har skjedd i dag, er jo ikke akkurat en veldig stor andel av dagen vår. Før var jeg nok en del mer åpen enn det jeg er blitt nå. Sist gang jeg skrev akkurat det, så var det noen som skrev at dere lesere kun ser en liten brøkdel av livet mitt. Og det er jo sant, men noen dager, sånn som for eksempel i dag – så skulle jeg ønske at dere så mye mer. At dere hadde et større innblikk, for jeg vet at da er det mye som ville gitt mer mening når dere leser denne bloggen. Jeg har hatt noen supre dager i det siste, som jeg skrev til dere i går, men i dag er det litt tungt. Fredrik og jeg har dessverre sluttet i parterapi. Det er for øvrig ikke slutt mellom oss. Jeg ville bare få med det til alle dere som spør om hvordan det går med oss. Det er så koselig å se at dere bryr dere.

Som dere sikkert skjønner, så har jeg ikke hatt den beste starten på uken, men det viktigste er at barna har hatt det. Tusen takk for at dere leser alt jeg skriver, selv på dager som dette. Ellers er jeg egentlig ganske tom i dag, så jeg kommer sterkere tilbake i morgen.

Klem

12 kommentarer
    1. Siden du tar det tungt, er det da rett å anta at det er Fredrik som ikke ville prøve terapi mer? Jeg håper han i så tilfelle vil prøve én gang til for din skyld, da jeg oppriktig tror at Fredrik elsker deg og vil ikke dra fra deg. Det sa han helt klart ett tidligere blogginnlegg, for det var lett å se der, at han vil ha deg og familien sin samlet.
      Håper han ser det til slutt, fra din side også, at av og til må man ta tøffe tak. Dere er fortsatt så unge, men med barn og familie kommer det ofte ansvar og valg en ikke egentlig ønsker. Jeg føler med dere. Håper dere kommer dere ut av denne kneika, og jeg håper også at du ikke føler jeg ble alt for kvass med kommentaren min.
      Håper morgendagen blir bedre, Jessica. Unner deg og dine alt det beste.

    2. Du er midlertidig blokkert fra å publisere innlegg. Denne midlertidige blokkeringen varer i 3 dager, og du kan ikke publisere innlegg på Facebook før blokkeringen er utløpt. Husk at folk som gjentatte ganger publiserer ting som ikke er tillatt på Facebook, kan få kontoene sine deaktivert permanent.

    3. Den siste kommentaren skal du ikke tenke på. Hun der kommenterte bla hos Pappahjerte 😉 Så du er fritt fram til å bruke Facebook altså!

    4. Jeg forstår ikke helt hvorfor dere avslutter parterapi så fort? Tror dere forholdet lar seg fikse med én time eller to hos terapeuten? Overhodet ikke.

    5. Silje: det er vel heller den andre veien gjetter jeg på. De føler ikke de får nok ut av timene. Men hva vet vel jeg. Hva vet vel du. Er bare jessica og Fredrik som vet :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg